بوستان های "شهروند" و "سلامت" را سبز تحویل مردم می دهیم

ارسال در خبر و گزارش

شهردار و همچنین رئیس و نایب رئیس شورای شهر شامگاه دهم فروردین میهمان برنامه ناز نوروز شبکه اصفهان بودند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، شهردار حاج حیدری که برای سومین بار در ایام نوروز میهمان این برنامه شده بود، به خدمات عمرانی که سال 96 در شهرک منظریه ارائه شد، اشاره کرد و گفت: ساکنان این شهرک 25 سال خاک خوردند تا اینکه در طول سال گذشته موفق شدیم 250 هزار متر مربع از این شهرک را جدولگذاری و آسفالت کنیم.

 وی در ادامه از اقدامات عمرانی که سال 97 در دستور کار قرار دارد، خبر داد و افزود: علاوه بر به نتیجه رساندن طرح های خیابان مرکزی، پیچ بلوار توحید، خیابان شهدای خوزان و خیابان ولیعصر (عج) محله جوی آباد، بوستان های سلامت و شهروند را نیز سبز شده تحویل مردم می دهیم.
شهردار همچنین از ورود جدی به موضوع تسویه پساب با توجه به کم آبی خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با کمک ها و حمایت شورای شهر بتواند شهری درخور مردم بسازد.


در ادامه این برنامه رئیس شورای شهر، رویکرد شورای پنجم را رویکردی عمرانی و فرهنگی اعلام کرد و گفت: شعار ما از ابتدا "ادامه سازندگی" بوده و از همین رو تکمیل طرح های عمرانی و همچنین اقدامات فرهنگی در راس امورمان قرار دارد.
کیانی ادامه داد: دوران، دوران کار است و شورای پنجم با کنار گذاشتن مباحث سیاسی و حاشیه ای فقط قصد انجام کار دارد.


نایب رئیس شورای پنجم نیز که در این برنامه حضور داشت حل مشکلات محلات را از جمله برنامه های شورای پنجم عنوان کرد. دکتر غفوری گفت: یک دسته برنامه عمومی داریم مانند خیابان مرکزی و یک دسته مشکلات تخصصی محلات مثل تامین فضای سبز که در شورای پنجم به هر دو خواهیم پرداخت.