بستر سرمایه گذاری در خمینی شهر فراهم است

ارسال در خبر و گزارش

از اولین روز فروردین تا پایان روز ششم 76 هزار نفر از جاذبه های گردشگری خمینی شهر بازدید کرده اند. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، شهردار در دومین حضورش در برنامه ناز نوروز شبکه اصفهان ضمن اعلام این خبر، به برنامه های متنوعی که در این ایام در خمینی شهر به اجرا درمی آید، اشاره کرد و گفت: شهرداری کار خود را در سال 97 بسیار عالی آغاز کرد.
حاج حیدری در ادامه علاوه بر برشمردن طرح های عمرانی که در سال جدید به اجرا درخواهد آمد، به موضوع سرمایه گذاری در خمینی شهر نیز پرداخت. افتتاح فاز اول خیابان مرکزی، تکمیل طرح خیابان شهدای خوزان و اجرای طرح ادامه پیچ بلوار توحید از جمله طرح های عمرانی بود که وی مژده اجرای آنها را در سال جدید داد.


شهردار در ادامه، خمینی شهر را شهری نامید که در همه زمینه ها حرف برای گفتن دارد و در همین رابطه افزود: به جرات می توان گفت شهر ما "پایتخت خیرین" ایران است. خیّران شهر ما طرح عظیم بیمارستان ساعی با 45 هزار متر مربع زیربنا را تا مرحله سفت کاری پیش برده اند.
محمدتقی داورپناه خیّر بزرگ مدرسه ساز و حاج امید محب محمدی دو خیّری بودند که حاج حیدری در خلال سخنانش از آنها نام برد.

photo 2018 03 28 16 24 59

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بسترهای سرمایه گذاری در شهر فراهم است، از پایانه مهربین به عنوان اولین طرح مشارکتی مردم و شهرداری یاد کرد و گفت: 55 درصد از این طرح در دست بخش خصوصی است و 45 درصد نیز به شهرداری تعلق دارد.
شهردار با بیان اینکه فاز اول این طرح عظیم سال گذشته افتتاح شده است، گفت: هتل، سالن آمفی تئاتر، تالار، 60 غرفه تجاری، هایپرمارکت و پارکینگ از دیگر بخش هایی است که در آینده به این مجموعه اضافه خواهد شد.
حاج حیدری تاکید کرد: این پایانه می تواند به پایانه مسافربری غرب اصفهان تبدیل شود. وی همچنین از صدور مجوز احداث سیتی سنتر در خمینی شهر خبر داد و گفت: با اجرای این طرح حجم رفت و آمد به اصفهان به منظور استفاده از مراکز خرید، کاهش می یابد. 

 

روزانه 1200 مسافر در این پایانه جا به جا می شود
در ادامه سخنان شهردار، مستند کوتاهی از اولین طرح مشارکتی شهرداری و شهروندان پخش شد و طی آن مسئول روابط عمومی پایانه مسافربری مهربین نیز به بیان توضیحاتی راجع به این طرح پرداخت.
مولایی گفت: این ساختمان در هشت طبقه پیش بینی شده و دوهزار و 200 نفر سهامدار دارد.
وی خدماتی که در این مکان به مردم ارائه می شود را 120 مورد عنوان کرد و گفت: 9 شرکت مسافربری مستقر در این پایانه روزانه هزار تا هزار و 200 مسافر را جا به جا می کنند.
رئیس روابط عمومی پایانه مسافربری مهربین از برگزاری همایش بزرگ حج، اعزام حجاج به عربستان و همچنین اعزام بیش از 40 هزار زائر به عراق در ایام اربعین حسینی در قالب ستاد اربعین، به عنوان چند مورد اقدامات انجام گرفته در این پایانه یاد کرد.
مولایی ضمن تشکر از شهردار و شورای شهر و همچنین تشکر ویژه از سهامداران اظهار امیدواری کرد در سال جدید با فروش سهام های باقی مانده این طرح عظیم به نتیجه مطلوب برسد.