همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار شد+ تصویر

ارسال در خبر و گزارش

همایش پیاده روی خانوادگی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در این همایش که هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و پلیس راهور شهرستان نیز در آن همکاری داشتند، مردم و مسئولان در فضایی پر شور و نشاط پیاده روی را از زمین اسکیت پارک پیروزی شروع کردند و مسیر را به سمت بلوار جمهوری، میدان قدس، میدان آزادی، دنباله نهر گاردر و بلوار منتظری ادامه دادند و در مقابل باغ بانوان به اتمام رساندند.

photo 2018 03 10 12 50 20

پس از اتمام پیاده روی، جشنی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا برگزار و در آن نمایش و موسیقی زنده توسط هنرمندان خمینی شهری اجرا شد. اجرای مسابقه ورزشی و نیز قرعه کشی از شرکت کنندگان در پیاده روی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

photo 2018 03 10 12 49 53

 

55555656565

 

گفتنی است شهردار، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، رییس شورای شهر و اکبر حاج حیدری عضو شورای شهر و تنی چند از مسؤولان شهر نیز در این مراسم حضور داشتند.


شهردار در سخنرانی خود در این مراسم ضمن تبریک روز زن خطاب به شهروندان گفت: خدا را شکر می کنم که به همت اعضای شورای شهر حرکتی را با حمایت شما مردم در این شهر شروع کردیم که طی این چند روز به اوج رسید. فرزندان شما چند شبانه روز نخوابیده اند تا ما بتوانیم شهر را آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی و شهروندان کنیم.

photo 2018 03 10 12 49 21


علی اصغر حاج حیدری افزود: بنده از آقای مهندس موسوی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و همکاران ایشان تشکر می کنم که انصافا تمام قد در حال برنامه ریزی برای ایام نوروز هستند. پیشنهاد می کنم ایام نوروز مسافرت نروید چرا که برنامه های خوبی در شهر داریم.


وی به برنامه های فرهنگی و شاد روزانه در منطقه گردشگری لادر در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: منطقه بام سبز هم آماده شده است و دعوت می کنم حتما از آن جا بازدید کنید. همچنین در خانه های سرتیپ سدهی، مجیر و پارک ها برنامه های جالبی برگزار می شود.


شهردار ضمن اشاره به پخش برنامه هایی در خصوص خمینی شهر در صدا و سیما ادامه داد: میدان آزادی را یک شبه ساماندهی و زیباسازی نمودیم. ساماندهی میدان شهدا و احداث میدان امام حسن(ع) و روشنایی میدان کاج از دیگر اقدامات شهرداری برای آماده کردن شهر برای استقبال از بهار است.


حاج حیدری افزود: بافت فرسوده زیادی داریم ولی همه دست به دست هم داده ایم تا شهر را بسازیم. برنامه ریزی که شهرداری و شورای شهر انجام داده، خدمات برای کل شهر است. این برنامه ریزی به گونه ای است که ظرف سه سال آینده همه شهر از امکانات رفاهی، تفریحی، عمرانی و ... برخوردار می شوند.


وی با اعلام این که 90 درصد فعالیت عمرانی در منظریه انجام شده است اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که قولی که در این رابطه داده ایم، عملی شود.
حاج حیدری از اجرای برنامه های هنری فرهنگی توسط هنرمندان خمینی شهری ابراز خوشحالی کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم هنرمندان و دیگر متخصصین را خودمان پرورش دهیم و بتوانیم وسعت برنامه هامان را زیاد کنیم.

عکاس: سعید بیگی

Â