میدان امام حسن مجتبی (ع) افتتاح شد

ارسال در خبر و گزارش

همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) و با حضور نماینده، شهردار و رییس شورای شهر، میدان امام حسن مجبتی (ع) و بلوار شهدای مدافع حرم افتتاح و آماده بهره برداری شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، عملیات عمرانی این میدان که در تقاطع خیابان های مدرس و فهمیده واقع شده است از یک ماه پیش آغاز و همزمان با میلاد نبی اکرم (ص) افتتاح شد. همچنین باند شمالی خیابان حدفاصل چهارراه دولت و میدان امام حسن مجتبی (ع) آسفالت شد و به دلیل درخواست های مکرر مردم محله های هرستان و اندآن خیابان شهدای مدافع حرم نام گرفت.
مظاهری مدیر شهرداری منطقه یک مجموعه هزینه های این طرح را بالغ بر یک میلیارد تومان اعلام کرد.
همچنین معاون عمران شهرداری در این رابطه گفت: حدود 1000 مترمربع جدول، 9000 متر مربع آسفالت و 5000 مترمربع بلوک فرش برای میدان امام حسن مجتبی (ع) و بلوار شهدای مدافع حرم اجرا شده است.
خلیلی افزود: با توجه به وجود شبکه فاضلاب در باند جنوبی بلوار شهدای مدافع حرم آسفالت آن به زمان دیگری موکول شد.
شهردار در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمادر خمینی شهر اعلام کرد که این شانزدهمین گره ترافیکی شهر بود که برطرف شد. علی اصغرحاج حیدری افزود: سعی ما بر این است که نقاط حادثه ساز شهر را با آزادسازی محدود و اصلاح هندسی، از خطر خارج کنیم.
نماینده مردم در مجلس نیز با اشاره به محدودیت های مالی شهرداری گفت: ما طرح اصلاح قانون شهرداری ها را پیگیری می کنیم.
سیدمحمدجواد ابطحی افزود: در این طرح 6 گزینه برای کمک به درآمدهای پایدار شهرداریها پیش بینی شده است. امیدوارم همه مسؤولین کمک کنند و این مشکل شهرهای کوچک مثل خمینی شهر -که تراکم جمعیتی بالا هم دارد €“ حل شود و فشار کمتری به مردم وارد شود.
رییس شورای شهر نیز به درآمد پایین و کمبود امکانات شهرداری و شورای شهر اشاره کرد و افزود: ما در حد توان خود بر حسب قولی که داده ایم کارها را انجام می دهیم. نماینده محترم در زمینه های مختلف همکاری کرده اند و امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد.