اتخاذ تصمیمات جدیدبرای بهینه سازی بوستان پیروزی

ارسال در خبر و گزارش

پس از بازدید شبانه و چند ساعته شهردار حاج حیدری از بوستان پیروزی، جلسه ای به منظور رفع مشکلات این قدیمی ترین بوستان شهر با حضور شهردار، واحد عمران و واحد اجراییات تشکیل و مقرر شد این مشکلات به زودی حل شود. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، احداث 8 چشمه سرویس بهداشتی و دو دستگاه سرویس ظرفشویی تا دو هفته آینده از جمله مصوبات این جلسه بود. به گفته مسوولان واحد عمران شهرداری، دو چشمه از این 8 چشمه سرویس بهداشتی برای معلولان مناسب سازی خواهد شد. همچنین در جلسه مذکور مقرر شد که روشناییِ بخش های تاریک بوستان نیز ظرف ده روز آینده تامین شود. اصلاح پیاده روها، اصلاح اسباب بازی ها و جمع آوری پایه های قدیمی روشنایی از دیگر اقداماتی است که در آینده نزدیک در این بوستان اجرا خواهد شد.


بر اساس همین گزارش، کاشت 5 هزار اصله درخت و درختچه، احداث چاه عمیق در بخش جنوبی بوستان، توسعه شهربازی همراه با آبنما و سنگ فرش محوطه، نصب گذرگاه و مناسب سازی جهت عبور معلولین و اصلاح سیستم آبنمای موزیکال از جمله اقداماتی است که اخیرا در این بوستان به اجرا درآمده است.


گفتنی است قدمت، مرکزیت و وسعت این بوستان در طول سالیان اخیر موجب ازدحام جمعیت در این مکان تفریحی شده و بالتبع این استقبال زیاد، پایین آمدن سطح کیفی امکانات و همچنین تخریب چمن را در پی داشته است که شهرداری از یک سال پیش تا کنون مشغول رفع کمبودها و حل مشکلات موجود این مکان است.