مسوولان فرهنگی چرا خود را به خواب زده اند؟

ارسال در ایثار و شهادت

روز هنر انقلاب اسلامی و مسائل فرهنگی جامعه از جمله مطالبی بود که این هفته از تریبون مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه مطرح شد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین آیت ا... شیخ عباس رحیمی خطاب به مسؤولان فرهنگی گله کرد و گفت: چرا نسبت به شبکه های اجتماعی بی اعتنا شده اید؟ چرا خود را به خواب زده اید؟ چرا دردتان نمی گیرد؟ کی می خواهید بیدار شوید؟
نماینده ولی فقیه با اشاره به 20 فروردین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، هشدار داد: مسأله فرهنگی دارد فاجعه می شود حتی بالاتر از تهاجم و شبیه خون. جوانان مردم را دارند بی دین می کنند حتی بچه های انقلابی را.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ادامه داد: در کشور ما پول و اعتبار برای هر کاری موجود است غیر از اقدامات فرهنگی که همیشه با مشکل کمبود اعتبار مواجه است. برای دیگر کارها میلیاردها خرج می شود و صدای کسی در نمی آید ولی پولی که خرج نماز و امر به معروف می شود، اعتراض می شود و تخریب و تهمت. چرا؟
استاد حوزه و دانشگاه در پایان هشدار داد: مخصوصاً در استان اصفهان خشکسالی جدّیست. پیش بینی می شد امسال اوضاع بهتر شود ولی ظاهراً خبری نیست. ولی ما وظیفه داریم صرفه جویی کنیم. قطره قطره آب را قدر بدانیم. در همه مسائل زندگی مواظب باشیم اسراف نکنیم.
خطیب جمعه با اشاره به تشییع پیکر یکی از شهدای مدافع حرم از تیپ فاطمیون مستقر در سوریه در هفته قبل گفت: پدر این شهید افغانی ساکن شهرستان خمینی شهر از مردم تشکر کرد که این شهید غریب را با شکوه و عظمت خاصی همچون شهدای دیگر مدافع حرم تشییع کردند.
لازم به ذکرست به روز هنر انقلاب اسلامی، بین الصلاتین از هنرمند خردسال انقلابی محمد حسین رضایی آدریانی خواننده سرودهای انقلابی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.