تجلیل از رانندگان در مراسم نماز جمعه

ارسال در ایثار و شهادت

خطبه های نماز جمعه این هفته خمینی شهر توسط آیت اله رحیمی انشا شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، امام جمعه ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم و مسوولان شهرستان در مراسم تشییع شهدای گمنام گفت: از شهردار محترم تشکر می کنیم که در جانمایی و ایجاد فضای معنوی هیچ گونه کوتاهی نکرد.


وی با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر خطاب به دختران گفت: سعی کنید پاسدار عصمت خود باشید. دشمن عصمت شما را هدف گرفته است. باید در برابر این فسادهایی که از سوی ماهواره ترویج می شود، حرکتی کنید و انقلابی برپا نمایید؛ نهضتی برای حفظ حجاب و عفاف. منتظر نباشید که دیگران برایتان کاری انجام دهند.


خطیب جمعه خمینی شهر با اشاره به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور، ایشان را سرمایه های بزرگی دانست که متاسفانه از آن به خوبی استفاده نشده است و ادامه داد: نظام ما باید از اینان استفاده مطلوب ببرد. اینان اسوه مقاومت و صبرند، اسوه جهادند و ایثار.


لازم به ذکر است در مراسم نمازجمعه این هفته تعدادی از رانندگانی که هر هفته مسوول ایاب و ذهاب نمازگزاران به مصلی هستند، تقدیر و تجلیل شدند. همچنین اذان این مراسم توسط سید حسین احمدی که اخیرا در مرحله کشوری مسابقات دانش آموزی رتبه سوم را کسب کرده است، اجرا شد.