تدفین سه شهید گمنام در پارک پیروزی

ارسال در ایثار و شهادت

سه شهید غواص و گمنام عملیات کربلای چهار که در منطقه ام الرصاص به شهادت رسیده اند، ساعت 4 عصر روز پنج شنبه از محل سپاه سابق در بلوار آیت اله اشرفی به طرف پارک پیروزی تشییع شده و در ضلع شمال غربی این پارک به خاک سپرده خواهند شد. دبیر ستاد تدفین شهدای گمنام دراینباره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: این شهدا که هنگام شهادت 18، 19 و 24 ساله بوده اند فردا در مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) که در هیئات و مساجد برگزار می گردد، میهمان مردم خمینی شهر خواهند بود.
پریشانی در رابطه با علت انتخاب پارک پیروزی به عنوان محل تدفین گفت: ستاد تدفین شهدای گمنام پنج نقطه از شهر از جمله پارک پیروزی، چشمه لادر و حسینیه ثاراله را معرفی کرد و در نهایت از آنجا که این پارک شرایط و معیارهای مدنظر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را داشت، از سوی سردار باقر زاده رییس این بنیاد به عنوان محل تدفین انتخاب شد.


گفتنی است شهید علیرضا جمشیدی؛ غواص 22 ساله عملیات کربلای چهار که جمعه شب وارد شهر شد، به خواست خانواده اش فردا در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می شود این در حالی است که سنگ قبر یادبود وی در خمینی شهر در کنار قبر پدرش قرار گرفته و شهید، متولد و اهل خمینی شهر بوده و تا قبل از شهادت در خمینی شهر به سر می برده است.