ساختمان موسسه جامعه القرآن خواهران بازگشایی شد

ارسال در ایثار و شهادت

ساختمان موسسه جامعه القرآن الکریم خواهران خمینی شهر با پایان یافتن عملیات بازسازی، گشوده شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، بانی بازسازی این ساختمان طی سخنانی گفت: عملیات بازسازی که شش ماه به طول انجامید، 60 میلیون تومان هزینه دربرداشت که این هدیه را به روح پدرم تقدیم می کنم.

فرزند حاج عبدالغفار حاج هاشمی ادامه داد: پدرم سال 1371 این خانه را وقف خیریه ولیصعر (عج) کرد و با تبدیل شدن این مرکز درمانی به یک درمانگاه تخصصی مردم چند سال از برکات آن بهره مند شدند.
محمود حاج هاشمی افزود: با انتقال خیریه ولیعصر به ساختمان جدید، سال 1380 پدر این مرکز را در اختیار جامعه القرآن گذاشت.
وی گفت: پدرم یکی از بانیان مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) و همچنین عضو انجمن خیریه ولیعصر(عج) بود که دو سال پیش به رحمت خدا رفت.

 

بر اساس همین گزارش، مدیر مؤسسه جامعه القرآن واحد خواهران از تربیت بیش از 210 حافظ کل قرآن، 220 حافظ 5 جزء، 250 حافظ 10 جزء، 200 حافظ 20 جزء در این 10 سال فعالیت دو شعبه جامعه القرآن فعال در خمینی شهرخبر داد و گفت: انتخاب مربیان برتر در بهمن 89، انتخاب مدیر نمونه در آذر 86 و بهمن 89، شرکت قرآن پژوهان در مسابقات کشوری و استانی مؤسسه جامعه القرآن، اوقاف، آموزش و پرورش، مهد قرآن، سپاه، بسیج، اداره ارشاد، دادگستری و دیگر ادارات و نهادهایی که مسابقات قرآنی برگزار می کنند و کسب رتبه های برتر در آنها از دیگر افتخارات این مرکز می باشد.
خانم هوشمند در پایان گفت: جا دارد از زحمات مستمر و مستدام انجمن خیریه ولیعصر(عج) مخصوصا حجت الاسلام جبل عاملی، دفتر مرکزی استان مخصوصا محمدرضا عبداللهی، اتحادیه تشکل های قرآنی خمینی شهر، بانیان و خیّرین قرآنی مخصوصا خانواده مرحوم عبدالغفار حاج هاشمی تشکر کنم.


گفتنی است مراسم بازگشایی با حضور حجت الاسلام حاج آقا نورالله جبل عاملی، عبداللهی مدیر شعب جامعه القرآن استان اصفهان و محمود حاج هاشمی بانی بازسازی این بنا همراه بود.

مرحوم حاج غفار حاج هاشمی

photo 2017 12 12 08 41 34