جانباز سر افراز، سردار صمدی به همرزمان شهیدش پیوست.

ارسال در ایثار و شهادت

سردار صمدی جانبازدفاع مقدس پس از31 سال تحمل درد و رنج مجروحیت به همرزمان شهیدش پیوست. به گزارش فرصت آنلاین پیکراین شهید که از فرماندهان گردان حضرت رسول (ص) بود ، از میدان امام خمینی (ره) درچه به سمت گلزار شهدای دینان تشییع و به خاک سپرده شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درچه نیوز: سردار حسن صمدی فرمانده یکی از گروهانهای گردان حضرت رسول( ص) لشکرامام حسین در سالهای دفاع مقدس بود.
شهید سر افراز صمدی از سال ۱۳۶۵ تاکنون بامجروحیت ریه ها وقطع نخاع وتحمل درد ورنج ناشی از مجروحیت در تاریخ 20آبان 1396 برای همیشه بدن خسته از مجروحیتش آرام گرفت.
به مناسبت شهادت جانباز شیمیایی حاج حسن صمدی روایت خواندنی از یکی از همرزمان آن شهید را مرور می کنیم.
ساعت ۹ صبح ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ دژآب گرفتگی شلمچه ؛
پشت دژ آبگرفتگی مملو از رزمندگان اسلام بود که در این لحظه صدای بلند هواپیماهای جنگی به کوش رسید.
فرصتی نبود که ببینیم هواپیما از کدام سمت می آید و صدای شیرجه هواپیماهای عراقی هرلحظه بیشتر می شد و رزمندگان هر کجا بودند سریع سنگر گرفتند.
صدای شلیک و سوت راکت های هواپیما به گوش رسید و بعد صدای چند انفجار شدید آمد! که دودسفید و بوی سیر فضای منطقه فراگرفت.
بر اثر اصابت ترکش راکت تعدادی از رزمندگان شهید و مجروح شدند و درهمین لحظه رزمندگان گردان حضرت رسول( ص) لشکر امام حسین(ع) به منطقه رسیدن و برای رفتن به اسکله و اعزام به خط آماده بودند و فرماندهان این گردان هیچ اطلاعی از بمباران شیمیایی وآلوده بودن منطقه نداشتند.
رزمندگان گردان حضرت رسول (ص) که بیشترشان از بچه€Œهای درچه بودند دچار مسمومیت شیمیایی شدند وبه ارژانس بهداری منتقل گردیدند.
حسن صمدی فرمانده یکی گروهانهای گردان حضرت رسول( ص) لشکر امام حسین (ع) بود که دچارمسمومیت شیمیایی دشمن شد وتحت درمان بود و در ادامه عملیات کربلای ۵ براثر اصابت ترکش خمپاره دچار آ سیب قطع نخاع شد.