54 کودک خمینی شهری تحت حمایت بنیاد کودک قرار گرفتند

ارسال در ایثار و شهادت

یکی از مسئولان نمایندگی بنیاد کودک در خمینی شهر از عضویت 54 کودک خمینی شهری در این بنیاد خبر داد. خانم نهال با اعلام این خبر افزود: کودکانی که از نعمت پدر محروم هستند و یا پدرشان به دلیل بیماری توانایی کار کردن ندارد و به همین سبب در محرومیت به سر می برند به عضویت این بنیاد در می آیند. وی در ادامه معدل بالا و همچنین تحصیل در مقاطع ابتدایی و راهنمایی را از دیگر شروط پذیرش کودکان نیازمند حمایت، از جانب بنیاد عنوان کرد.
گفتنی است خانواده های معرفی شده به این بنیاد علاوه بر اینکه از مستمری ماهانه مناسب برخوردار می شوند، کلیه هزینه های تحصیلی شان از مقطع ابتدایی تا دانشگاه پرداخت می شود. برگزاری اردوهای تفریحی و مسافرت هم از دیگر برنامه های این بنیاد برای مددجویان است.

گفتنی است بنياد کودک که در ايران به نام «موسسه خيريه رفاه کودک» رسما به ثبت رسيده بيش از 20سال است که حمايت مالي و معنوي از دانش آموزان مستعد و نيازمند ايراني و مبارزه اصولي با فقر و ناتواني را آغاز نموده است.

اين سازمان مردم نهاد که نمایندگی آن را در خمینی شهر خیریه نرجس خاتون بر عهده دارد، در زمينه کمک به دانش آموزان نيازمند، مورد تایيد سازمان ملل قرار گرفته و موفق به دريافت مقام مشورتي ويژه از کميسيون اجتماعي و اقتصادي اين سازمان (ECOSOC ) گرديده و گواهي استاندارد جهاني موسسات غير دولتي را از موسسه بين المللي SGS سویيس نيز اخذ نموده است.

نشانی موسسه خيريه رفاه کودک (شعبه اصفهان): دروازه دولت، کوچه سرلت، نبش کوچه شهيد امامی، پلاک 122
شماره تماس: 7-32353006