آیین اختتامیه جشنواره «نغمه های آسمانی» برگزار شد

ارسال در ایثار و شهادت

مراسم اختتامیه جشنواره استانی «نغمه های آسمانی» شامگاه دوشنبه 12 مهر 1395 در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان انجام گرفت.
به گزارش فرصت آنلاین در راستای برگزاری اجلاسیه ملی شهدای شهرستان خمینی شهر، کنگره شهدا به برگزاری جشنواره های مختلف وررزشی هنری فرهنگی پرداخته است که یکی از آنها جشنواره استانی «نغمه های آسمانی» بود.


در مرحله اول این جشنواره گروه های تواشیح و همخوانی قرآن کریم از سراسر استان اصفهان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. آثار مورد بررسی قرار گرفت و از گروه های برتر جهت اجرای زنده و داوری نهایی دعوت به عمل آمد.


بعد از ظهر دوشنبه 12 مهر رقابت بین گروه های برتر انجام شد و داوران بین المللی قرآن اساتید ستوده نیا، مجتبی مینوتن، عنایتی مقدم و تربتیان داوری نمودند.
در نهایت مراسم اختتامیه این جشنواره همان شب در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان با حضور سرهنگ مرادی فرمانده سپاه خمینی شهر، مهندس پورکاظم دبیر کنگره شهدا، رئیس و برخی از اعضای شورای شهر و قرآن دوستان برگزار شد.


گفتنی است این جشنواره به مدیریت مهندس مسعود صرامی در دو بخش زیر 18 و بالای 18 سال برگزار شد و نتایج آن به ترتیب زیر اعلام گردید:
بالای 18 سال: گروه مِسک از خمینی شهر و گروه تنزیل از شهر سده لنجان.


زیر 18 سال: گروه نورالقرآن از جامعه قاریان و حافظان خمینی شهر، گروه رهروان ولایت از دستگرد برخوار، گروه بحرالانوار از جامعه قاریان و حافظان خمینی شهر و گروه تسنیم از درچه.
لازم به ذکر است از گروه های برتر در برنامه ایام اجلاسیه ملی شهدا در آبان ماه سال جاری استفاده خواهد شد.