مردم خمینی شهر! انقلابی بمانید و روی نام «خمینی» تعصب داشته باشید

ارسال در ایثار و شهادت

مطالبی درمورد شخصیت امام راحل(ره) عمده ترین بیانات امام جمعه خمینی شهر در این هفته بود. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، آیت اله شیخ عباس رحیمی ضمن تبریک به مردم خمینی شهر که نام «خمینی» روی شهرشان است، گفت: جای بسی تاسف است کسانی هستند عمدا از نام های دیگر شهر استفاده می کنند. اینها چه کینه ای دارند؟! اینها با آمریکا چه فرقی دارند. چرا عده ای حاضر نیستند نام «خمینی شهر» را به زبان آورند؟! چه تفکّری دارند؟ چرا دارند این تفکر را جا می اندازند و کسی جلویشان را نمی گیرد؟


رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خطاب به مردم خمینی شهر گفت: انقلابی بمانید و روی نام «خمینی» تعصب داشته باشید و افتخار کنید. خطیب جمعه امام(ره) را فراتر از زمان و مکان دانست و گفت: ارزشهای امام در هر زمان و هر جایی قابل بهره برداری و استفاده است. این هدایایی که امام به ملت ایران و مسلمانان داد، خیلی ارزشمندست و باید با همان روحیه 30 سال قبل از آنها پاسداری کرد. باید تلاش کرد افکار و اندیشه های امام راحل(ره) زنده بماند همانگونه که امام همواره زنده و الگوست.


استاد حوزه و دانشگاه هشدار داد: نگذارید دشمن با نفوذ ذهن فرزندانمان را منحرف نماید و امام را تاریخ گذشته مطرح کند. از این حرفهایی که در فتنه 88 و الان نیز کم و بیش زده می شود. متأسفانه کسانی در مجلس دهم نفوذ کرده اند که تابع همین حرف ها هستند.


نماینده ولی فقیه تصریح کرد: کسی جانشین امام خمینی(ره) شد که الحق مثل خمینی است. در حکمت، صلابت، شجاعت، فقاهت، زهد و تقوا، ظلم ستیزی، دشمن شناسی، مردم داری، خلوص، خدمت گذاری خامنه ای مثل خمینی است.

لازم به ذکرست از هفته آینده مراسم نماز جمعه در ماه رمضان نیم ساعت قبل از اذان ظهر شروع می شود.