مدیر عامل موسسه مهد قرآن کریم مشخص شد

ارسال در کتاب و ادبیات

مراسم تودیع مهندس سید ابوالفضل موسوی زاده و معارفه محمد الهی نسب به عنوان مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن کریم خمینی شهر برگزار گردید.
محمد الهی نسب معلم بازنشسته آموزش و پرورش متولد سال 1338 است که فعالیتهای قرآنی خود را از سال 1358 در مسجد صاحب الزمان(عج) محله جوی آباد قدیم شروع کرد. در حسینیه بنی سادات، بیت العباس جوی آباد و مساجد محل فعالیت قرآنی داشت تا این اواخر که در دفتر امام جمعه خدمت می کرد. بتازگی هم در این مؤسسه به عنوان مدیر عامل انتخاب شد.
مدیرعامل جدید در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین گفت: کارکنان این مؤسسه با پشتکار قوی تاکنون فعالیتهای بسیار خوبی داشته و بین مجموعه های قرآنی شهر حرفی برای گفتن دارد. ولی متأسفانه بخاطر عدم تبلیغ مناسب و انعکاس اخبار ناشناخته مانده است. قرآنیان شهر باید در مراسم مختلف حضور داشته باشند و فراخور زمان و مکان بتوانند فعالیتهای مناسب و طرح های خوبی را ارائه دهند.
محمد الهی نسب بزرگترین شکست را از دست دادن ایمان دانست و گفت: دشمن دارد ایمان و باورها را می دزدد. اگر ایمان از دست رفت، جبهه کفر و شرک براحتی پیشرفت می کند. اگر ما فضای مجازی مانند اینترنت و شبکه های اجتماعی لاین، وی چت و... را پاک نسازیم و محتوای قرآنی بدان ندهیم، دشمنان اسلام بیکار نمی نشینند و آنچه می خواهند به خورد جوانان می دهند. دشمن روی اسلام هراسی سرمایه گذاری می کند. وظیفه ما قرآنیان است که به جهانیان فرهنگ ناب محمدی را ارائه دهیم. مدارس جامعه تشنه فرهنگ قرآنی هستند. معلمان می توانند این تفکر را به نسل جوان انتقال دهند.
وی فعالیتهای هنری، تربیتی، سیاسی و... با رویکرد قرآنی را جزء از اهداف مؤسسه مهد قرآن دانست و گفت: باید از ابزار هنر برای القای مفاهیم قرآنی و اسلامی استفاده کنیم. باید آموزشگاه زبان با رویکرد قرآنی، نشریه قرآنی و کتابخانه تخصصی قرآن داشته باشیم. باید در فضای مجازی جدی وارد شویم.
مدیر عامل جدید مؤسسه مهد قرآن در پایان گفت: از قرآنیان، معلمان، هنرمندان، شاعران و تمامی کسانی که می توانند ما را در تحقق اهداف مؤسسه یاری کنند، تقاضا داریم با انتقادات و پیشنهادهای چراغ راه ما باشند