کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در دانشگاه آزاد افتتاح شد

ارسال در کتاب و ادبیات

 به گزارش روابط عمومی این مرکز علمی، رییس دانشگاه در آیین افتتاح این کتابخانه وجود بيش از 120 هزار جلد كتاب با عناوين فارسي و لاتين كه نسبت آن به تعداد دانشجو با شاخص هاي استاندارد متناسب بوده و به ازای هر دانشجو 12 كتاب موجود است را افتخار بزرگ دانشگاه خواند. دکتر مجلسی افزود: در آينده نزديك مجموعه كتابخانه مركزي با تجهيزات الكترونيك و با زيربناي 15 هزار متر مربع افتتاح خواهد شد كه امكانات بسيار خوبي را در امر آموزش و پژوهش در اختيار دانشجويان قرار مي دهد.


امام جمعه خمینی شهر نیز در این مراسم گفت: راه اندازي كتابخانه هاي تخصصي با عنوان هاي ديني و انقلابي براي جامعه امروز ما و همچنين گسترش مباني اسلامي ضرورتي اجتناب ناپذير است و اين راه باید ادامه يابد.


شایان ذکر است که چندی پیش یک خیّر فرهنگی بیش از 200 عنوان کتاب هنری به ویژه در زمینه هنر نمایش به کتابخانه هاشمیه اهدا کرد که موجب ایجاد قفسه ای تخصصی در این کتابخانه شد. همچنین اولین کتابخانه الکترونیک شهرستان سال گذشته در کتابخانه فاطمیه راه اندازی شد. کانون امید سبز زندگی نیز سال 91 اقدام به راه اندازی کتابخانه الکترونیک ازدواج و خانواده نمود. کتابخانه های ویژه کودک هم در چند ساله اخیر در برخی کتابخانه های شهرستان تشکیل شده است و انتظار می رود مسوولان و فرهیختگان شهرستان در شهری که به حسینیه ایران معروف است به فکر تاسیس کتابخانه تخصصی عاشورایی باشند.