«پری دریایی» در کتابخانه

ارسال در کتاب و ادبیات

دومین نشست کتابخوان کتابخانه علی بن ابیطالب (ع) با عنوان «با من بخوان» ویژه خردسالان برگزار شد. مسوول روابط عمومی اداره کتابخانه های خمینی شهر ضمن اعلام این خبر گفت: کسری نظری یکی از اعضای خردسال این کتابخانه «شیطان و مرغ دریا» از جمله داستان های کلیله و دمنه و بازنویسی شده به زبان ساده را به دیگر خردسالان شرکت کننده معرفی کرد. مجتبی مهدور نیز کتاب «اشلی آتش نشان» را به منظور آشنا کردن خردسالان با شغل آتش نشانی ارائه داد. غزل شمس نیز کتاب «غذای من چیه» را معرفی کرد و دوستانش را با حیوانات مختلف آشنا کرد. در ادامه، تیام شمسی کتاب «جالی خجالتی» را به بچه ها معرفی کرد تا آنها را با مهارت های اجتماعی آشنا کند.

1111111 111
محمدمهدی اللهیاری کتاب «نیرنگ آریو برزن» از سری كتاب هاي مجموعه «سرداران ایران زمین» را معرفی کرد و سمیه تقی یار نیز بچه ها را با کتاب «خرمن شعر خردسالان» آشنا نمود.
بر اساس همین گزارش، نشست کتابخوان کتابخانه امام صادق (ع) نیز با حضور کتابداران و اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه با معرفی 7 کتاب همراه شد. خانم کمالی افزود: «دخترک کبریت فروش» را السا کاظمی و «پری دریایی» را مریم رحمتی به حضار معرفی کرد. در ادامه این نشست معصومه کاظمی از «جوجه کوچولو» برای بچه ها گفت و هانیه مجیری «سیرک عجایب» را برای دوستانش به تصویر کشید. «دعایی برای بابا» را لیلا حسین زاده خواند و داستان «حمیدآقا لنگه نداره» را محدثه کاظمی برای کودکان و نوجوانان تعریف کرد.
«پنج قصه گزیده از شاهنامه فردوسی» نیز کتابی بود که فائزه تدین به دوستانش معرفی کرد.
گفتنی است سلسله نشست های کتابخوان به منظور ترویج کتابخوانی برگزار می شود.

222222 2222