دومین سوگواره شعر عاشورایی خمینی شهر به کار خود پایان داد+تصویر

ارسال در کتاب و ادبیات

دومین سوگواره استانی شعر عاشورایی خمینی شهر به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، عصر روز گذشته مراسم اختتامیه دومین سوگواره شعر عاشورایی با حضور شاعران شرکت کننده در سوگواره برگزار شد. شعر خوانی شاعران برتر همراه با نی نوازی هنرمند عمویی، نقالی مرشد هاشمی، خوشامدگویی شهردار و سخنرانی کوتاه رییس شورای شهر از جمله برنامه هایی بود که در مراسم اختتامیه به اجرا درآمد.

 IMG 6207

 IMG 6234

سعید ایران نژاد از خمینی شهر با کسب 225 امتیاز نفر اول، علی فردوسی از اصفهان با کسب 217 امتیاز نفر دوم و الهام عمومی از خمینی شهر با کسب 212 امتیاز عنوان سوم این جشنواره را به خود اختصاص داد. سیدعلی احمدی از خمینی شهر و جعفر رسولزاده از کاشان نیز عناوین چهارم و پنجم این سوگواره را از آن خود کردند. بر اساس همین گزارش، اهدای جوایز توسط نفری رییس سازمان همیاری های شهرداری های استان و یکی از شهرداران اسبق خمینی شهر که نقش مهمی در برگزاری کنگره میلاد آفتاب داشت، شهردار حاج حیدری و عبدالعلی صادقی از شاعران پیشکسوت شهرستان به برگزیدگان اهدا شد. مجموعه آثار برگزیده این سوگواره نیز که در کتابی همراه با اسامی تمامی شرکت کنندگان به چاپ رسیده بود میان حضار توزیع شد. 

IMG 6224

IMG 6228

 IMG 6248

 به گفته دبیر اجرایی این سوگواره، همایش سال گذشته به صورت شهرستانی و امسال با شرکت 84 شاعر و 186 اثر در سطح استان برگزار شد. قاسمی با اشاره به اینکه دومین سوگواره شعر عاشورایی در دو بخش بزرگسال و دانش آموزی پیش بینی شده بود، بیان داشت: بخش دانش آموزی به دلیل عدم همکاری ادارات آموزش و پرورش استان و شهرستان برگزار نشد.

IMG 6260
گفتنی است فرماندار رضوانی و تنی چند از اعضای شورای شهر نیز در این اختتامیه شرکت کردند.

IMG 6278