فراخوان مشارکت عمومی در طرح "نذر کتاب"

ارسال در کتاب و ادبیات

 در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین اقشار جامعه، طرح جدید نذر کتاب را با شعار"نذر کتاب=نذر دانایی، اهدای کتاب=اهدای زندگی، تبادل کتاب=تبادل افکار" با دعوت از مردم فرهنگ دوست شهرستان برگزار می کند.


خانم فروغی مقدم افزود: طرح نذر کتاب یکی از برنامه های جدید انجمن خیرین کتابخانه ساز است و این انجمن در راستای این امر خیر، عزم خود را جزم نموده است تا در راستای تحقق بندهای 2، 5 و 8 اهداف اساس نامه خود طرح "کتاب رسانی، تبادل کتاب و نوسازی کتب" را با هدف استفاده عموم مردم به مرحله اجرا درآورد.


وی در ادامه گفت: در اجرای این طرح، انجمن فراخوانی را صادر نموده که در آن از همه شهروندان تقاضا شده کتاب ها و کلیه منابع نوشتاری خود را که به هر دلیل قابل استفاده نیستند، به صورت حضوری یا از طریق تماس تلفنی در اختیار این انجمن قرار دهند تا پایه و دورنمای خیری که در آن نهفته است به همان صورت یا پس از تبدیل به احسن، فکر و ذهن تشنه سایر فرهنگ دوستان و علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی را در مکان های کم بهره سیراب نماید.


این عضو فعال انجمن خیرین کتابخانه ساز دورنمای این کار خیر فرهنگی را چنین ترسیم کرد: نتیجه شرکت و همکاری مردم در این امر خیر فرهنگی و نتیجه اهدای منابع نوشتاری خارج از نیازشان به این انجمن باعث اشاعه فرهنگ نیکی است که حاصل آن در سال های متوالی شامل حال همه فرهنگ دوستان خواهد شد یعنی با این اقدام فرهنگی پس از مدتی می توان به جایی رسید که در خانواده، محله، شهر و کشور ما کسی که کتاب نمی خواند و مطالعه نمی کند اصلا وجود نداشته باشد.


گفتنی است علاقه مندان به شرکت در طرح "نذر کتاب"می توانند به محل دفتر انجمن خیرین کتابخانه ساز خمینی شهر واقع در چهار راه امام حسین علیه السلام، کتابخانه الغدیر، طبقه دوم مراجعه کنند و یا با شماره های 3633053-3517480 تماس برقرار نمایند.


پیامک:300028695555


نشانی اینترنتی انجمن:

www.charitypl.ir

پست الکترونیکی:

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید