نمایشگاه آثار دستی هنرجویان فرهنگسرای کوثر برگزار شد/ دو نفر از روباتیک کاران آدریان به رتبه اول کشور دست یافتند+تصویر

ارسال در هنر

فرهنگسرای آدریان تابستان امسال با برگزاری کلاس های قرآن، زبان انگلیسی، کامپیوتر، رباتیک، خیاطی، بافتنی، آشپزی، ساخت وسایل تزیینی با استفاده از مواد دورریختنی و... گامی در جهت غنی سازی اوقات فراغت تمامی اهالی محل خصوصا دانش آموزان و دانشجویان برداشت.

IMG 0836

IMG 0850

صبیحه مهری عضور هیات مدیره این فرهنگسرا ضمن اعلام این خبر به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: حسن ختام کلاس های تابستانی که با استقبال پرشور اهالی مواجه شد، برگزاری نمایشگاهی از آثار هنرجویان از تاریخ 16 تا 23 شهریورماه بود.

IMG 0869

IMG 0867
به گفته وی 500 نفر از اهالی محل تابستان امسال ساعاتی از روز خود را در این مکان فرهنگی سپری کردند که 250 نفر از این تعداد کسانی بودند که در کلاس های زبان فرهنگسرا شرکت جستند. 50 نفر در کلاس های کامپیوتر، 20 نفر در کلاس رباتیک و تعداد زیادی از بانوان در کلاس های هنری شرکت کردند. مهری می افزاید: حضور آقایان بیشتر در کلاس های قرآن، رباتیک و زبان انگلیسی مشهود بود.

 IMG 0865

 مسعود و حامد کریمی از اعضای کلاس رباتیک فرهنگسرا با ساختن ربات جنگجو چندی پیش موفق به کسب رتبه اول مسابقات کشوری رباتیک شدند. 

 IMG 0840

 این فرهنگسرا به عنوان تنها فرهنگسرای فعال  جنوب شهر علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی، هر ماه اقدام به برگزاری همایش های مشاور خانواده می کند که خانم ها و آقایان در آن شرکت می نمایند. همایش تغذیه، همایش روز دختر و... از دیگر فعالیت های این فرهنگسرا در طول سال می باشد.

 IMG 0878