جشنواره فجر امسال با فیلم جدیدی از اصغر فرهادی

ارسال در هنر

هفتمین فیلم اصغر فرهادی با عنوان "فروشنده" در جشنواره فجر امسال حضور خواهد داشت. به گزارش خبرنگار فرصت، پیش تولید این فیلم مهر ماه امسال با فراخوان تلگرامی انتخاب بازیگر آغاز شد که این فراخوان در رسانه ها بسیار خبرساز بود. پس از گذشت یک ماه و ارسال ویدئو های زیادی از طرف مردم به تیم کارگردانی بازیگران نهایی این فیلم انتخاب شده اند. گفتنی ست که فرهادی قبلا هم در ساخت فیلم های "شهر زیبا" و " رقص در غبار" از نابازیگر استفاده کرده بود. شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و بابک کریمی از بازیگران اصلی این مجموعه معرفی شده اند و اواخر آبان ماه فیلمبرداری این فیلم شروع خواهد شد.

 

این روزها رسانه ها بیش از همه چیز کنجکاو در دانستن داستان این فیلم هستند، البته مطالبی هم در فضای مجازی از خلاصه این فیلم منتشر شده است که با توجه به فیلم های قبلی فرهادی به نظر درست نمی آیند.

 

به گزارش خبرنگار فرصت به نقل از خبر آنلاین، اصغر فرهادی پس از ساخت این فیلم در ایران، راهی اسپانیا می شود تا دومین فیلم بین اللملی خود را در این کشور بسازد. او پیش از این فیلم " گذشته" را در پاریس به عنوان اولین تجربه بین اللملی خود ساخته بود.