«ماشین عروس» به خمینی شهر آمد

ارسال در هنر

ساخت تله فیلم «ماشین عروس» به کارگردانی عباس مرادیان و تهیه کنندگی اصغر مولایی و با حضور حمید لولایی در خمینی شهر به پایان رسید.  به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، تله فیلم رسانه ای «ماشین عروس» با بازی حمید لولایی، نفیسه روشن، غفارمنش، محمد شیری، سعید عرب و کیانوش گرامی در خمینی شهر و تهران ساخته شد.
ماشین عروس روایت داستانی طنزگونه ای است از دامادی کلاه بردار که با یک ماشین مدل بالا به خاستگاری دختری می رود که قبل از آن پسر دانشجویی خاستگار او بوده است، در ادامه داستان اتفاقاتی می افتد که دست داماد کلاه بردار رو خواهد شد.
از عوامل خمینی شهری این فیلم می توان به اکبر نجارپور به عنوان دستیار کارگردان و خانم عموسلطانی به عنوان طراح لباس و صحنه اشاره کرد.
اصغر مولایی تهیه کننده این فیلم، در گفتگو با خبرنگار فرصت گفت: یکی از انگیزه های من برای ساختن فیلم، این است که شهرم را معرفی کنم و بیشتر سعی می کنم که صحنه ها را در خمینی شهر انتخاب کنم به این دلیل که مردم خمینی شهر مردم هنر دوست و هنرمندی هستند و کار کردن برای خمینی شهر از افتخارات من است. وی در ادامه افزود: علاوه بر فیلم ماشین عروس یک تله فیلم دیگر هم با عنوان «خانه بخت» به کارگردانی عباس مرادیان و بازی حمید لولایی، کیانوش گرامی، محمد شیری، فرج اله گل سفیدی و افسانه ناصری ساختیم که برای شب عید از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. همچنین در حال پیش تولید یک فیلم رسانه ای دیگر به نام « فروغ» هستیم که مکان های این فیلم هم در خمینی شهر خواهد بود و بازیگران آن هم در حال حاضر حمید لولایی و مهران غفوریان و آقای ایزدی انتخاب شده اند.
مولایی در ادامه افزود: من تصمیم دارم که در آینده همه بازیگران معروف کشور را به شهرم دعوت کنم و با آنها فیلم بسازم.
وی در پاسخ این سوال که آیا بازیگران بومی در فیلم های شما جایگاهی دارند، گفت: در کنار بازیگران معروف حتما از بازیگران بومی هم استفاده خواهم کرد و از کسانی که هنرمند هستند و به بازیگری علاقه دارند استقبال می کنم. این تهیه کننده تلویزیونی در ادامه گفت: من به جز تهیه کنندگی، بازیگری هم می کنم و در اکثر فیلم هایی که خودم ساختم مثل سریال «رشید حرفه ای» بازی کردم.


گفتنی است اصغر مولایی در طی دو سال 7 تله فیلم رسانه ای و یک سریال ساخته است، از جمله «رشید به علاوه سواد» که امسال عید از شبکه 2 و تله فیلم « کلاه تو کلاه» که به زودی از شبکه اصفهان پخش خواهد شد.
وی در پایان ازحجت الاسلام قطبی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان، موسوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد خمینی شهر و آقای آقازادگان همچنین فرمانده نیروی انتظامی اصفهان و خمینی شهر تشکر و قدردانی نمود.