ده شب شاد برای کودکان

ارسال در هنر

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این جشن که با استقبال خوب مردم روبرو بود با اجرای جواد قدیری ( عموخندون) در سینما فرهنگ خمینی شهر برگزار شد.
عموخندون در گفتگو با خبرنگار فرصت آنلاین هدف خود را از برگزاری این برنامه، ارتباط بیشتر با نهاد خانواده و ایجاد فضای شاد برای خانوده ها و کودکان عنوان کرد. وی در ادامه افزود: من دوست داشتم که جوانان هم از برنامه های این جشن بی بهره نباشند به همین دلیل هر شب یک اجرا از آهنگ های مرحوم مرتضی پاشایی را به مسابقه می گذاشتیم. با این کار همچنین با کودکان سرطانی ابراز همدردی می نمودیم. 


جواد قدیری گفت: ما در طول این برنامه سعی کردیم که در کنار شادی و نشاط نکات آموزنده ای را نیز در اختیار مردم قرار دهیم به همین منظور از پلیس فتا دعوت کردیم که هر شب در بخشی از برنامه پیرامون مسائل و مشکلات اجتماعی و راهکارهای آن برای مردم صحبت کند.


وی در ادامه افزود: خانواده های بی بضاعت و سرطانی همچنین خانواده های زندانیان و کودکان بی سرپرست از مهمانان این چند شب ما بودند.
عمو خندون نبود فضای مناسب برای کودکان شهر را دغدغه خود دانست و گفت: بچه ها سرمایه های این شهر و مملکت هستند و باید روی آنها سرمایه گذاری کرد. اگر امروز برای این کودکان فرهنگ سازی کنیم در آینده نتیجه آن را خواهیم دید.
گفتنی است هر شب جوائز ارزنده ای توسط 7 حامی مالی برنامه به شرکت کنندگان اهدا می شد.