به خمینی شهر کم توجهی می شود

ارسال در اخلاق و اندیشه

مسوولان استان و کشور این شهر را به اندازه یک شهر 50 هزار نفری هم نمی بینند با اینکه بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 70 الی 80 هزار نفر آن را مهاجران تشکیل می €Œدهند.


به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، اینها بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته خمینی شهر بود که با هفته های قبل تفاوت چشمگیری داشت.
آیت اله رحیمی ادامه داد: شهرستان خمینی€Œ شهر در بخش €Œهای مختلف از جمله بخش رسانه €Œای و پخش اخبار در صدا و سیما، به کار گیری مدیران قوی و کارآمد و بخش€Œهای مختلف دیگر مورد کم €Œتوجهی است.


وی در ادامه با انتقاد از رکود برخی مشاغل و صنوف افزود: در حال حاضر بسیاری کارها از جمله کارخانجات سنگبری شهرک محمودآباد از رونق افتاده و موجبات بیکار شدن بسیاری از همشهریان را فراهم آورده. مسوولان بیایند ببینند چه خبر است؟ مجلس، استانداری و دیگر مسوولان باید دخالت کنند و بررسی کنند چرا این مشکلات پیش آمده؟ با تعطیلی کارخانجات چقدر نیرو بیکار شده است؟ رونق اقتصادی باید جدی گرفته شود.


استاد حوزه و دانشگاه مساله امنیت اخلاقی را نیز از امور مهم دانست و گفت: چرا چند سال است دو کلانتری که قرار شده در شهرستان راه اندازی شود، معطل مانده؟ وزیر کشور و استانداری پاسخ دهند چرا کلانتری شهرک منظریه و کلانتری منطقه جوی آباد با همه ضرورتش هنوز به جایی نرسیده است.


بیمارستان های منظریه و ساعی یکی دیگر از موضوعاتی بود که رحیمی به آن اشاره کرد و گفت: چرا چند سال است بیمارستان منظریه به مرحله نهایی رسیده و راکد مانده است؟ وزیر بهداشت در سفر خود به استان باید پیگیر حل مشکلات بیمارستان منظریه نیز باشد.


وی ادامه داد :عده ای خیّر بیمارستان ساعی را بازسازی می کنند و الان در هزینه های آن مانده اند. انتظار می€Œرود دولت در تکمیل و تجهیز بیمارستان ساعی کمک حال خیرین باشد.


حقوق معوقه بازنشستگان ذوب آهن نیز از جمله موضوعاتی بود که عدم توجه به آن از جانب مسوولان مورد انتقاد امام جمعه قرار گرفت.  گفتنی است سخنران پیش از خطبه های این هفته فرماندار شهرستان بود.