برخی جشن ها، مداحی ها و شبکه های ضد وحدت حکم مسجد ضرار را دارد

ارسال در اخلاق و اندیشه

وی افزود: آن زمان حضرت علی(ع) به خاطر حفظ وحدت و اسلام با خلفای غاصب کنار آمد در حالی که می توانست با شمشیر حق خود را بگیرد. به خاطر اسلام آنها را حمایت نیز می کرد. در تاریخ نداریم که حضرت جایی مخالفت آنچنانی یا توهینی به خلفای غاصب کرده باشد. ببینید به خاطر همین جشن های جاهلانه چقدر شیعه کشته شده!

 

خطیب جمعه با تاکید بر اینکه اسلام را وحدت حفظ می کند، گفت: برخی اعمال پیامبر اسلام به خاطر حفظ وحدت بوده مانند برخی ازدواج های پیامبر (ص). پیامبر با ابوسفیان نیز کنار آمد درحالی که می توانست او را بکشد. تحریک دشمن جایز نیست.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه از لحاظ شرعی توهین حرام است مانند کاری که شبکه فدک در سالروز وفات همسر پیامبر(ص) کرده بود، خواستار این شد که شبکه های ماهواره ای ضد وحدت برچیده شود از جمله شبکه هایی که در خمینی شهر شعبه دارد چراکه اینان به اسلام خیانت می کنند.
وی ادامه داد: این شبکه ها را باید تحریم و ریشه کن کرد نه حمایت. جشن ها، سخنرانی ها، مداحی ها و شبکه های ضد وحدت همگی حکم مسجد ضرار را دارد که باید تخریب گردد.


نماینده ولی فقیه به نمازگزاران توصیه کرد: برگردیم به اسلام محمدی و آن را از اهلش فرابگیریم. ببینیم قرآن چه می گوید؟ رفتار و اعمال پیامبر(ص) چگونه بود؟ او رحمه للعالمین بود. دین اسلام دین رحمت است نه خشونت. دشمنان، مسلمانان خشونت گرا تربیت کرده اند چون می خواهند اسلام را بدنام کنند.
رحیمی با اشاره به سالگرد قیام 19 دی 1356 گفت: حوادثی که به برکاتی منتهی می شود، در دنیا کم است مانند همین قیام 19 دی. از این روز موتور انقلاب اسلامی سرعت گرفت و طی یک سال به پیروزی رسید. این روزها باید سرمشقی برای جوانان در مورد مسائل سیاسی باشد.