درصدد کمک به درآمد‌زایی موقوفات خمینی‌شهر هستیم

ارسال در اخلاق و اندیشه

حجت الاسلام قربانی ادامه داد: در این راستا اداره اوقاف از اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت می‌کند تا ضمن بازدید از زمین‌های اعلام شده، نقطه‌نظرات خود را در ارتباط با احداث بنا اعلام کرده و یا هرگونه احداث بنای مناسب و دارای توجیه اقتصادی مشارکت کند.
وی با بیان اینکه بخشی از اراضی برای ساخت واحد‌های مسکونی و بخشی دیگر از این اراضی نیز برای احداث واحد‌های تجاری در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: قطعه زمین‌هایی با متراژهای 600، 70، 16، 18، 200 و 750 متر مربع که به ترتیب در مناطقی همچون خیابان‌های شریعتی شمالی، استاد طلائی، مدرس، امیرکبیر و خیابان شریعتی جنوبی  واقع شده‌اند از جمله اراضی موقوفه پیشنهادی است.
سرپرست اداره اوقاف تاکید کرد: اراضی فوق با پیشنهادهای احداث واحدهای مسکونی، احداث واحدهای تجاری -مسکونی و احداث واحدهای تجاری از سوی اوقاف شهرستان خمینی‌شهر اعلام شده است.
وی در ادامه گفت: علاقمندان می‌توانند به واحد بهره‌وری و اقتصادی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی‌شهر واقع در خیابان شریعتی شمالی و یا معاونت بهره‌وری اقتصادی اداره کل استان اصفهان واقع در خیابان مصلی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 3626071 – 6614450 تماس حاصل کنند.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: متقاضیان پس از بازدید از اراضی و بررسی موضوع، پیشنهاد خود را به صورت مکتوب و مشروح با در نظر گرفتن موقعیت محل و باز‌دهی مناسب به واحد مذکور ارائه تا پس از بررسی و نظارت و تایید پروژه فوق نسبت به تنظیم قرارداد اقدام شود.
حجت الاسلام قربانی افزود: آورده طرفین توسط کارشناسان رسمی دادگستری متشکل از یک نفر به عنوان نماینده اداره اوقاف، یک نفر نماینده سرمایه‌گذار و یک نفر به عنوان مرضی‌الطرفین ارزیابی می‌شود.