طرح تلاوت قرآن توسط دانش آموزان در 25 مدرسه شهرستان اجرا شد

ارسال در اخلاق و اندیشه

مسوول اجرای این طرح به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح به غیر از آثار و برکاتی که در زندگی دارد، آشنایی و انس با قرآن و علاقمند کردن دانش آموزان به تلاوت قرآن است.


فاطمه میرلوحی ادامه داد: آموزشگاه های داوطلب ضمن هماهنگی قبلی با این کانون و تعیین نوبت، تعداد 120 رحل و کتاب تک حزبی قرآن کریم از کانون به مدرسه منتقل می کنند و در روز اعلام شده با همکاری مربی پرورشی آن آموزشگاه و با شرکت دانش آموزان یا اولیای ایشان یک دور یا بیشتر قرآن تلاوت و ختم می گردد.


مربی پرورشی کانون امام خمینی(ره) با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید تا امروز حدود 30 آموزشگاه در این طرح ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: تاکنون 25 مدرسه موفق به اجرای این طرح شده اند. این ختم ها به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) و همچنین شفای بیماران و برآورده شدن حاجات انجام می گیرد.


مسؤول اجرایی طرح ترنم آسمانی در پایان ضمن تشکر از مدیران مدارس و مربیان و معاونان پرورشی تأکید کرد: این برنامه هزینه ای برای آموزشگاه متحمل نمی کند و مدارس علاقمند می توانند با تعیین نوبت و هماهنگی با شماره تلفن 33642298 و همچنین دعوت از دانش آموزان یا اولیایشان این برنامه پرخیر و برکت را در مدرسه خویش برگزار نمایند.