زمان دخالت قلدرانه آمریکایی ها در امور داخلی ایران گذشته است

ارسال در اخلاق و اندیشه

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، امام جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: موضع مردم و مسئولین نظام حفظ عزت نظام است، تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته ای مراقبت کنند عزت اسلامی و ایرانی زیر سوال نرود.

وی افزود: امروز ملت، دولت و مقام معظم رهبری اجازه نمی دهند آمریکایی ها و کشورهای مذاکره کننده غربی وابسته به رژیم اسراییل در امور داخلی کشور ما دخالت و با قلدری در مذاکرات هسته ای برای کشور ما تعیین تکلیف کنند.

امام جمعه خمینی شهر با تشکر از هوشیاری دولت دکتر روحانی و تیم مذاکره کننده هسته ای در حفظ مواضع انقلابی نظام گفت: تیم مذاکره کننده تا کنون اجازه طرح مباحث متفرقه و غیر مربوط از موضوعات هسته ای در مذاکرات را نداده اند.

وی با تاکید بر اینکه مذاکرات حول موضوع هسته ای با حفظ حقوق ملت و نظام در حال برگزاری است، اظهار کرد: اقتدار ملی و عزت اسلامی کشور ما در همه سطوح مذاکرات باید حفظ و صیانت شود.

وی با اشاره به ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری گفت: اصل موضوع اقتصادی مقاومتی به استقلال اقتصادی داخلی نظام ما بر می گردد تا بتوانیم در مقابل تحریمها مقاومت کنیم، مشکلات اقتصادی ما باید در داخل کشور حل شود.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد امروز کشور ما بیمار است، افزود: سود بالای تسهیلات بانکی، ارتباطات غیر قانونی در پرداخت تسهیلات بانکی، سوء استفاده بعضی از افراد و مدیران بانکی نشانه بیمار بودن اقتصاد ماست.

امام جمعه خمینی شهر گفت: اجرای سیاست ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی باعث می شود که جلوی فساد های اقتصادی در کشور گرفته شود.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی نباید به صورت شعاری و ظاهری باشد و باید در اجرا و میدان عمل اثرات خود را در کشور نشان دهد.