کارگاه مهارتهای بیان تفسیر برگزار می شود

ارسال در اخلاق و اندیشه

مسؤول آموزش اتحادیه تشکلهای قرآنی خمینی شهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این کارگاه یک روزه قالبهای بیان تفسیر و روش دسته بندی مطالب تشریح می گردد. فرض هم بر این است که شرکت کنندگان در این کارگاه از لحاظ محتوایی مشکلی ندارند و بر مفاهیم و ترجمه قرآن تسلط لازم و کافی را دارند. از این رو هنگام ثبت نام از متقاضیان مصاحبه به عمل می آید و شرکت در دوره منوط به پذیرش در مصاحبه است.
اسماعیل رضایی افزود: به آن دسته از افرادی که در آزمون پایانی نمره قبولی کسب نمایند، گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد. در ضمن شرکت در کارگاه های بعدی که در ادامه همین مبحث ارائه می گردد، منوط به قبولی در این دوره می باشد.
گفتنیست تاکنون بیش از 50 نفر در این دوره ثبت نام نموده اند و علاقمندان هنوز فرصت دارند جهت ثبت نام به دفتر اتحادیه واقع در بلوار شهید طالقانی، کوچه 7، طبقه فوقانی قرض الحسنه ثامن الأئمه(ع) مراجعه و یا با تلفن 3513887 و 09135887765 تماس حاصل نمایند. مکان برگزاری این دوره نیز متعاقباً اعلام می گردد. سی ام بهمن:
مجمع عمومی اتحادیه تشکلهای قرآنی خمینی شهر برگزار می گردد
به همت اتحادیه تشکلهای قرآنی خمینی شهر و با هدف انتخاب بازرس دهمین مجمع عمومی این اتحادیه تشکیل می گردد.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین در دهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکلهای قرآنی خمینی شهر غیر از انتخاب بازرس اتحادیه برنامه های دیگری از جمله ارائه گزارش سالانه و تبیین اهداف سال 1393 اجرا خواهد شد.
دهمین مجمع عمومی روز چهارشنبه 30/11/1392 بعد از نماز مغرب و عشا در محل مؤسسه مهد قرآن کریم تشکیل می گردد.
لازم به ذکرست اتحادیه تشکلهای قرآنی خمینی شهر در سال 1388 تأسیس گردید و هم اکنون بیش از 60 مرکز قرآنی عضو آن هستند. همچنین دفتر اتحادیه واقع در بلوار شهید طالقانی، کوچه 7، طبقه فوقانی قرض الحسنه ثامن الأئمه(ع) می باشد.