مسابقه "سفینة النجاة" پیرامون زیارت عاشورا برگزار می‌شود

ارسال در اخلاق و اندیشه

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، مسابقه بزرگ "سفینة النجاة "پیرامون زیارت عاشورا همراه با پاسخگویی به شبهات به همت کانون فرهنگی قرآنی هیات مکتب الرضا(ع) و کانون فرهنگی قرآنی صادق آل محمد(ص) برگزار می‌شود.


این مسابقه در دو گروه سنی، زیر 13 سال با محوریت حفظ متن زیارت عاشورا و بالای 13سال با محتوای حفظ متن و ترجمه زیارت عاشورا و مباحث لوح فشرده برگزار می‌شود، در لوح فشرده حجت‌الاسلام ابوالفضل جعفری‌پور کارشناس دینی پیرامون شبهات زیارت عاشورا پاسخ می‌دهد.


سؤالات مسابقه سراسری "سفینة النجاة" به صورت چهارگزینه‌ای از متن و ترجمه کتابچه همراه و مباحث مطرح شده در لوح فشرده است، همچنین جوایز این مسابقه شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، پلاک طلا، کارت هدیه و ده‌ها جوایز ارزنده دیگر است.


علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این مسابقه می‌توانند از تاریخ 9 تا 15 آذر مـاه جاری نام و نام خانوادگی و سال تولد خود را به سامانه پیامک 10000003675222 ارسال کنند، زمان و مکان برگزاری مسابقه روز جمعه 22 آذرماه جاری ساعت 9 صبح خواهد بود که مکان برگزاری مسابقه متعاقباً از طریق پیامک به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با سامانه پیامک 10000003675222، سایت www.kfsam.ir، ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مراجعه و یا شماره تماس 09130115130 (از ساعت 16 تا 20) تماس حاصل کنند.