محفل انس با قرآن كريم در دانشگاه آزاد با حضور قاريان بين المللي

ارسال در اخلاق و اندیشه

در ابتداي محفل حجت الاسلام موسوي رئيس دفتر فرهنگ اسلامي ضمن تبيين و تشريح روز مباهله و واقعه عاشورا و روز حقانيت شيعه اظهار داشت: جهت انس دانشجويان با قرآن و آشنايي بيشتر دانشجويان، كاركنان، اساتيد و طلاب حوزه هاي علميه محافل قرآني به طور مرتب در دانشگاه برگزار و طالبان علم و دانش از بركات آسماني قرآن كريم متنعم مي شوند.
وي ادامه داد: در مسابقات شفاهي و جشنواره قرآن و عترت، اساتيد و دانشجويان دانشگاه موفق به كسب رتبه سوم رشته 10 جزء قرآن، رتبه دوم رشته سياه قلم و رتبه سوم رشته تحقيقات علوم قرآني شدند كه مايه افتخار استان اصفهان است.
در اين آئين معنوي دكتر نيك دستي قاري ممتاز بين المللي دانشجويان و حضار را در فضايي معنوي به فيض تلاوت قرآن كريم رساند و در ادامه با حضور دكتر مجلسي رئيس دانشگاه و معاونين ايشان از منتخبان مرحله مقدماتي،  منطقه اي و كشوري هجدهمين دوره مسابقات قرآن و عترت، سيزدهمين جشنواره اساتيد و سومين دوره مسابقات كاركنان در بخش كتبي و شفاهي تقدير به عمل آمد و ضمن اجراي برنامه هاي متنوع قرآني از جمله تواشيح و مسابقه از 250 نفر از برترين هاي مسابقات سوره ملك و جشنواره صحيفه سجاديه ( قرآن صاعد ) نيز تجليل شد. گفتني است در حاشيه اين مراسم نمايشگاهي از آثار هنري دانشجويان برپاگرديد كه مورد استقبال دانشجويان و مسئولان قرار گرفت.