برگزاری طرح "اشتراک جامعه برگزیدگان قرآنی شهرستان خمینی شهر در نشریات قرآنی"

ارسال در اخلاق و اندیشه

 

qoranبه زودی یک هزار نفر از مربیان قرآن و قرآن پژوهان خمینی شهری به صورت رایگان از مجلات قرآنی اشتراک می گیرند.

 

سید محمدحسین موسوی زاده رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکلهای قرآنی خمینی شهر در توضیح این طرح گفت : یک سال قبل اتحادیه تشکلهای قرآنی خمینی شهر چندین طرح به عنوان طرحهای فرهنگی مصوب ریاست جمهوری به استانداری ارائه کرد. چندی بعد طرح "اشتراک جامعه برگزیدگان قرآنی شهرستان خمینی شهر در نشریات قرآنی" با چهار میلیون تومان بودجه از طرف استانداری تصویب شد و بودجه در اختیار اتحادیه قرار گرفت تا تحت نظارت سازمان تبلیغات هزینه شود.

سید محمدحسین موسوی زاده ادامه داد: ما یک هزار نفر از برگزیدگان قرآنی شهرستان را در چهار رده راهنمایی، دبیرستان، دیپلمه و مربیان قرآن در نظر گرفته ایم تا به مدت یک سال و به صورت رایگان در چهار مجله قرآنی مشترک کنیم.

وی درمورد نحوه ثبت نام در این طرح تصریح کرد: از مراکز قرآنی عضو اتحادیه درخواست شده است کسانی را که از نظر ایشان برگزیده محسوب می شوند و یا ویژگی خاصی دارند، اعم از مربی یا قرآن پژوه انتخاب و اسامی آن ها را همراه با مشخصات و آدرس کامل ارسال نمایند تا ما هر نفر را بسته به رده سنی چهارگانه در یک مجله قرآنی مشترک کنیم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تشکلهای قرآنی خمینی شهر در پایان گفت: تحویل مجلات قرآنی در محل سکونت مربی یا قرآن پژوه چند مزیت دارد ازجمله اینکه مطالعات و اخبار قرآنی شخص افزایش خواهد یافت و همچنین احساس کرامت و بزرگواری در او به وجود خواهد آمد.