برگزاری محفل قرآن کریم در دانشگاه آزاد خمینی شهر

ارسال در اخلاق و اندیشه

59 محفل انس با قرآن کریم در آستانه میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و سالروز آزادسازی خرمشهر و به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، در سالن اجتماعات شهید آوینی آن دانشگاه برگزار گردید.

 

در ابتدای این مراسم قاری خردسال علی کاظمی از شهر خمینی شهر که اخیراً رتبه کشوری را نیز کسب کرده است، به تلاوت قرآن پرداخت.

در این محفل ریاست دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه به بیان گزارش فعالیتهای کانون قرآن و عترت این دانشگاه پرداخت پس از آن قاری بین المللی قرآن «سعید طوسی» با تلاوت کلام الله مجید، محفل قرآن را گرم کرد.

در خلال این مراسم پرسش و پاسخ قرآن بین این قاری بین المللی و حضار انجام شد و طی آن استاد از خاطرات قرآنی خود و همچنین معارف قرآن صحبت کرد.

هنرنمایی گروه تواشیح «بصائر» که تعدادی از ایشان جزو دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی شهر  بودند و همچنین خطابه خوانی «امیرحسین شکرانی» -یکی از خردسالان قرآن پژوه موسسه جامعه القرآن الکریم شعبه عروه الوثقی خمینی شهر- در مورد حضرت زهرا(س)، از دیگر برنامه های این محفل قرآن بود.

در  پایان جوایز برندگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت که در بخشهای اساتید، کارکنان، دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه برگزار شده بود، اهدا شد.