تجمع بزرگ بانوان در مصلی برگزار خواهد شد

ارسال در اخلاق و اندیشه

سرپرست فرمانداری گفت: با توجه به فعالیت های حوزه جنگ نرم و نیز تلاش دشمنان در جهت گسستن بنیان خانواده، باید تلاش ها در حوزه عفاف وحجاب بیشتر و پررنگ تر شود.
به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین مجتبی راعی که در جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب سخن می گفت، افزود: حجاب و عفاف خاص زنان نیست و مردان را نیز شامل می شود.
وی از راهپیمایی بانوان از مزار سه شهید گمنام در پارک پیروزی تا مصلی و تجمع بانوان خمینی شهر و درچه در روز 21 تیرماه، تبلیغات مرتبط با این موضوعات، انتخاب حجاب برتر در ادارات و دانشگاه ها، بازدید از ادارات و تکمیل فرم عفاف و حجاب به عنوان برنامه های این هفته یاد کرد.
نماینده سپاه در این جلسه به برنامه های راهپیمایی عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: این برنامه روز 21 ام ساعت 9 صبح با تجمع بانوان در پارک پیروزی آغاز می شود و با راهپیمایی به سمت مصلی ادامه می یابد. ساعت 10 صبح در مصلی برنامه آغاز خواهد شد و شامل برنامه های متنوعی از جمله تقدیر از مادران و همسران شهدای مدافع حرم شهرستان و اتباع خارجی است. این مراسم ساعت 11:30 خاتمه خواهد یافت.
گفتنی است 17 تا 23 تیرماه به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است. برنامه ریزی مراسم راهپیمایی و گردهمایی عفاف و حجاب با سپاه پاسداران و با نظارت امام جمعه است و شهرداری و اتاق اصناف حامیان مالی این مراسم می باشند.
شایان ذکر است در این جلسه نمایندگان هر یک از دستگاه های حاضر به ارائه برنامه های خود برای مراسم مذکور پرداختند.