نابغه قرآنی در «راه آسمانی»

ارسال در اخلاق و اندیشه

اجرای نابغه قرآنی حنانه خلفی از جذابترین قسمت همایش قرآنی «راه آسمانی» بود که شب میلاد امام هادی(ع) شامگاه جمعه 26 شهریور 1395 در مسجد النبی(ص) هفتصد دستگاه برگزار شد.


حنانه خلفی متولد ۲۲ آبان ۱۳۸۵ کوچکترین عضو خانواده است و دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد که هر چهار فرزند حافظ قرآن هستند.
خودش می گوید سال گذشته با رهبر معظم انقلاب دیداری داشته و به ایشان قول داده است تا بزودی ترجمه کل قرآن را یاد بگیرد. مادر حنانه نیز درباره توزیع و انتشار فایلهای صوتی حنانه از رهبر انقلاب کسب اجازه می€Œکند که ایشان موافقت می نماید.


امسال ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین المللی قرآن، ترتیل کامل قرآن کریم با صدای حنانه توسط وزیر فرهنگ و ارشاد رونمایی شد و بزودی وارد بازار می شود.
خانواده خلفی اهل ازنای لرستان هستند ولی چند سالیست در تهران ساکن هستند.


گفتنیست اولین همایش قرآنی «راه آسمانی» به همت مجتمع عالی آموزشهای قرآنی کوثر و با همکاری کانون فرهنگی قرآنی نور الهدی برگزار شد که مجری گری آن را استاد عظیم هاشم زاده به عهده داشت.


سخنرانی قاری و مبلغ بین المللی حجت الاسلام و المسلمین قربانیان و اجرای گروه تواشیح بین المللی فلق از اصفهان از دیگر برنامه های جالب این همایش قرآنی بود.