حضور پروفسور دینانی در زادگاهش

ارسال در اخلاق و اندیشه

پروفسور دینانی با حضور در زادگاه خود درچه در جمع همشهریانش به ایراد سخن پرداخت. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، وی در نخستین دیدار خود با مسوولان شهرستان ضمن ابراز خوشنودی از حضور در جمع همشهریانش به بیان خاطراتی از کودکی و نوجوانی خود در درچه و خمینی شهر پرداخت.


ابراهیمی دینانی جهان امروز را جهان علم بیان کرد و گفت: سرعت علم باعث شده نسل کنونی خواسته ها و نیازهایی متفاوت با نسل پیش از خود داشته باشد.
دینانی افزود: به کاربردن موعظه و نصیحت برای نسل جوان امروزی کارایی چندانی ندارد و راهکار اصلی، به دست آوردن دل جوانان است و کسانی که به هر طریقی بتوانند دل جوانان را به دست بیاورند می توانند در او تاثیرگذار باشند.


پاسخگویی به سوالات علمی حضار، از دیگر بخش های این دیدار بود. در ابتدای این دیدار، رئیس شورای شهر درچه ضمن خوشامدگویی به دکتر دینانی گزارشی کوتاه از اقدامات انجام شده توسط شهرداری و شورای شهر درچه ارائه نمود.


وی با بیان اینکه تجلیل از مفاخر، یکی از مهمترین دستورالعمل های شورای چهارم درچه است افزود: در همین راستا و جهت پاسداشت تلاش های علمی حضرتعالی، خیابان جدیدالتاسیس درچه به نام پروفسور دینانی نامگذاری گردید.


فرماندار نیز در ابتدای این دیدار به نمایندگی از روسای ادارات حاضر در جلسه، ضمن خیرمقدم گویی به دکتر دینانی، سفر ایشان را باعث افتخار مردم درچه و شهرستان خمینی شهر اعلام کرد.