خواننده نوجوان خمینی شهر در قاب شبکه دو سیما

ارسال در خبر و گزارش

نماهنگ شبچراغ با خوانندگی محمد حسین رضایی هنرمند 14 ساله شهرمان به مناسبت عید غدیر از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، این نماهنگ در برنامه عیدانه ماه رمضان که به همت سازمان رفاهی تفریحی در پارک پیروزی برگزار شد، در حضور حجت الاسلام راستگو رونمایی شد و در دومین جلسه شورای اداری شهرستان نیز پخش شد و با استقبال حضار مواجه گشت.


محمد حسین رضایی متولد 1381 از محله آدریان جوان ترین خواننده خمینی شهر است. وی از اسفند ماه 93 با نماهنگ «امام ماه» که در وصف امام هادی(ع) است، کار خود را شروع کرده و نماهنگ دومش نیز با عنوان «شبچراغ» که در وصف حضرت علی(ع) است، به تازگی به اتمام رسیده و قرار است به مناسبت عید غدیر از شبکه دو سیما پخش گردد، این نماهنگ در محل چشمه لادر و امامزاده سید محمد(ع) و با هنرنمایی گروه دستان گویا و کارگردانی علیرضا رحمتی فیلمبرداری شده است.


همچنین چهار نماهنگ دیگر از وی در مورد امامزاده سید محمد (ع) خمینی شهر با همکاری اداره اوقاف، شهدای خمینی شهر با همکاری کنگره شهدا، مدافعین حرم با همکاری بسیج هنرمندان و امام رضا (ع) با همکاری آستان قدس رضوی تا پایان شهریور ماه آماده انتشار می باشد.


محمد حسین رضایی پایه ششم ابتدایی را در مدرسه امام جواد (ع) تمام کرده و پایه هفتم را در مدرسه حکیم نظامی خواهد گذراند. وی به جز خوانندگی به تئاتر و سرود هم علاقمند است و در مدرسه تئاتر و سرود نیز اجرا می کند. از نظر درسی نیز جزو دانش آموزان برتر مدرسه می باشد. محمد حسین دوست دارد که در آینده خوانندگی را ادامه دهد و خواننده مطرحی شود.


وی در پایان از خانواده اش و اعضای کانون سید الشهدا (کانون تئاتر مساجد خمینی شهر) به خاطر تشویق ها و حمایت هایشان تشکر و قدر دانی کرد.