افتتاح نمایشگاه عکس راست قامتان

ارسال در خبر و گزارش

نمایشگاه عکس راست قامتان به همت کنگره شهدای شهرستان خمینی شهر در خانه سرتیپ افتتاح شد. به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، دبیر کنگره شهدا در این مراسم گفت: به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی جانبازان، شهدای زنده هستند و در حال حاضر هم رهبر معظم انقلاب اسلامی جانبازند.


محمدی یکی از اهداف این نمایشگاه را ارتباط نسل سوم با نسل اول انقلاب دانست و افزود: بیش از 400 عکس از هنرمندان جوان در این زمینه به دست ما رسید.
وی همچنین بیان داشت: مقام معظم رهبری فرموده اند "هر کاری که می خواهد ماندگار شود باید به لباس هنر مزین شود" و این هدف دیگر ما از برگزاری این نمایشگاه بود.
محمدی ابراز امیدواری کرد که این شیوه برگزاری نمایشگاه شروعی باشد برای اجرای متفاوت این دست مراسم و افزود: همیشه برنامه های جبهه و جنگ نباید در مساجد و حسینیه ها باشد.
در ادامه نمایشی با نویسندگی و کارگردانی مصطفی جعفری در حوزه دفاع مقدس اجرا شد. دف نوازی ابراهیم رضایی از دیگر برنامه های این مراسم بود. در انتهای مراسم پس از قرائت بیانیه هیات داوران، جوایز هنرمندان برتر اهدا شد.


ذاکری دبیر نمایشگاه به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: نمایشگاه عکس راست قامتان که از امروز تا تاریخ 10 مرداد دایر است شامل عکس هایی از فعالیت های جانبازان قطع نخاعی است و آسایشگاه جانبازان، بنیاد شهید، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، انجمن سینمای جوان و سپاه ناحیه خمینی شهر در برگزاری این نمایشگاه به کنگره کمک کرده اند.