ششمين جشنواره دانش و نيايش

ارسال در خبر و گزارش

به گزارش روابط عمومی این دانشگاه، در ابتداي مراسم رییس دانشگاه گفت: ارج نهادن به فعاليت هاي ديني و مذهبي و تقدير از فعالان عرصه دانش و معرفت ضرورتي اجتناب ناپذير است و دانشگاه به رسالت خطير خود كه همان گسترش فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي است ادامه مي دهد. وي برگزاري جشنواره دانش و نيايش را نشان از اهتمام خاص دانشگاه به گسترش ارزش هاي اسلامي و انقلابي خواند و افزود: در سال هاي اخير دانشگاه آزاد اسلامي در ميادين علمي و فرهنگي بسيار درخشيده و افتخارات بزرگي را به ارمغان آورده است.

 

رییس دفتر فرهنگ اسلامي دانشگاه نيز با اشاره به فداكاري ائمه معصومين (ع) در پاسداري از اسلام عزيز تا امروز اين دين مبين اسلام به طور كامل و ناب در اختيار مسلمانان قرار گيرد اظهار داشت: نماز برترين عبادت و ستون دين است و كليد قفل مشكلات مسلمانان اقامه نماز اول وقت است.


وي شركت نكردن در نماز جماعت را بدون عذر، تحقير نماز و كوتاهي در عبادت برشمرد و خاطر نشان كرد: در اكثر دانشگاه هاي آزاد اسلامي مسجدی زيبا با سبك اسلامي و با شرايط مناسب براي اقامه نماز جماعت وجود دارد كه مايه افتخار دانشگاه و نظام مقدس جمهوري اسلامي است.


حجت الاسلام موسوي برگزاري چنين جشنواره هايي را در راستاي تجليل از خادمان و فعالان عرصه دين و فرهنگ دانست و گفت: بيش از 100 نفر از كاركنان، اساتيد و دانشجويان در بخش هاي مختلف از قبيل اذان و اقامه، نقاشي، متن ادبي، شعر، مقاله، وبلاگ نويسي، داستان نويسي و فيلم و عكس حضور مستمر داشتند كه از آنها تقدير خواهد شد.