کسب چهار رتبه برتر در جشنواره مطبوعات استان توسط نشریه فرصت + گزارش تصویری

ارسال در خبر و گزارش

jashnvarehdr-ghafooriدر ششمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان و نخستين جشنواره فرااستاني، دوهفته‌نامه فرهنگي اجتماعي فرصت خميني‌شهر از بین 1300 اثر مربوط به 650 شرکت کننده، موفق به كسب 4 رتبه برتر گرديد.

در اين جشنواره كه مراسم اختتاميه آن شامگاه شنبه 14 مهرماه با حضور مديران و خبرنگاران خرگزاري ها و مطبوعات استان اصفهان و استان هاي چهارمحال و قم و نيز معاون مطبوعاتي و مدير كل مطبوعات داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و برخي از نمايندگان اصفهان در مجلس و اعضاي شوراي شهر اصفهان و مسئولان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد، در بخش گزارش محلی ·زهرا شمس از نشریه فرصت رتبه دوم را کسب کرد. همچنین در بخش مصاحبه محلی روح الله حاجی حیدری از فرصت· رتبه دوم و در همین بخش محسن حیدری فرد و محمد حسین باقری· از فرصت به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند. گفتنی است سید محمدرضا ابطحی عكاس فرصت هم در بخش عکس محلی، موفق به کسب رتبه سوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این جشنواره در دو قسمت محلی و سراسری و در 11 بخش و چهار بخش ویژه برگزار شد، اسامی نفرات برتر این جشنواره در بخش‌های مختلف به شرح زیر است:

در بخش گزارش سراسری محمدرضا شکرالهی، مرجان سیف‌الدین و آرزو فلاح هر سه از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند و مرکز در گروه محلی بخش گزارش نیز روح‌الله کریمی از روزنامه 19 دی رتبه نخست، زهرا شمس از نشریه فرصت رتبه دوم و آسیه عسگری از روزنامه نصف جهان رتبه سوم را کسب کردند.

دربخش خبر سراسری نیز آسیه معینی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز اصفهان رتبه نخست، محمدرضا باباقربانی از روزنامه کیهان رتبه دوم و پروانه سادات عبدالهی از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رتبه سوم را به دست آوردند و در گروه محلی نیز لیلا یزدانی، آزاده حافظی و زهره یعقوبی هر سه از روزنامه اصفهان زیبا رتبه‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

دربخش مقاله سراسری بهمن توکلی فرد از روزنامه اطلاعات رتبه نخست،محمدرضا شکرالهی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) رتبه دوم و مهدی قربانی از نشریه عصر ارتباطات رتبه سوم و در گروه محلی ماهنامه موج عصر، ماهنامه جوان کویر و روزنامه 19 دی رتبه‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

دربخش سرمقاله و یادداشت سراسری رتبه‌های اول تا سوم را به ترتیب الهام رحیمی ازخبرگزاری مهر، حسن طاهری از نشریه فرهنگ و پویا ومحی‌الدین احسان دوست ازخبرگزاری دانشجو و در گروه محلی امیر محزونیه از روزنامه اصفهان زیبا، مهران موسوی خوانساری از روزنامه نصف جهان و آسیه اسدپور از روزنامه جام جم ویژه اصفهان کسب کردند.

در بخش ویژه نیز حسین نقدی از نشریه فاخته رتبه اول، علیرضا صلواتی از خبرگزاری ایمنا رتبه دوم و محمدامین مهرآذین از رسانه برتر صنعت رتبه سوم را به دست آوردند.

رتبه‌های اول تا سوم در بخش مصاحبه سراسری را به ترتیب علیرضا صلواتی از خبرگزاری ایمنا، سمیه قنبری از خبرگزاری ایسنا و مسعود سعیدی از خبرگزاری ایمنا و در گروه محلی نفیسه اجلوییان از روزنامه اصفهان زیبا، روح‌الله حاجی حیدری، محسن حیدری فرد و محمد حسین باقری (به طور مشترک) از نشریه فرصت رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش تیتر سراسری رتبه‌های اول تا سوم را نفیسه یزدانی از روزنامه اطلاعات، امیر ترقی‌نژاد از روزنامه جام جم و زینب تاج‌الدین از خبرگزاری ایمنا و در گروه محلی سمیرا خدری از روزنامه نصف جهان، ریحانه‌السادات سجادی از روزنامه جام جم و امیر اکبری از روزنامه اصفهان امروز کسب کردند.

رتبه‌های اول تا سوم در بخش عکس سراسری را آریا جعفری از خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا نیکومرام از خبرگزاری فارس و حسین بهارلو از خبرگزاری ایمنا و در گروه محلی عباس پوستین‌دوز از روزنامه نصف جهان، خسرو خالقی از نشریه فوتبال ایرانی و محمدرضا ابطحی از نشریه فرصت به دست آوردند.

در بخش طنز مکتوب سراسری سید امین توسرکانی از نشریه پیام ساختمان و تأسیسات رتبه اول و زهرا دری از روزنامه همشهری رتبه دوم را کسب کردند و در گروه محلی صلیبه پنجه‌پور از روزنامه اصفهان زیبا، جواد جهان آرایی از نشریه آرمان و مهدی رفائی از روزنامه زاینده‌رود رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش طراحی، گرافیک و صفحه آرایی ماهنامه دانش نما رتبه اول، نشریه فوتبال ایرانی رتبه دوم و نشریه آسمان شب رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش کاریکاتور علی اسدی از روزنامه کیهان حائز رتبه اول سراسری شد و در گروه محلی روزنامه نصف جهان رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کرد.

محمد رضا قربانی از نشریه نمای اندیشه در بخش مقاله بیداری اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا علاءالدین از نشریه فرهنگ کوثر در بخش عفاف و حجاب و مهران موسوی خوانساری از روزنامه نصف جهان در بخش فرهنگ عمومی نیز جوایزی دریافت کردند.

ششمین جشنواره مطبوعات وخبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان و نخستین جشنواره فرااستانی مطبوعات با حضور استان‌های چهارمحال وبختیاری، فارس، قم و یزد از12 تا 14 آبان‌ماه درمجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار شد و آیین اختتامیه آن شامگاه گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

گزارش تصویری این مراسم را در این لینک ببینید.