جشن آسمانی شبی با قرآن در چشمه لادر برگزار شد

ارسال در خبر و گزارش

برگزاری جشن های مختلف به مناسبت اعیاد ملی و مذهبی، تجلیل از اقشار و اصناف مختلف مردم، جُنگ های شادمانه و... از جمله برنامه هاییست که در سال های اخیر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری خمینی شهر در منطقه گردشگری چشمه لادر برگزار می نماید.


در این میان جای جشن قرآنی حس می شد که این خلا اخیرا با همکاری اتحادیه تشکل های قرآنی خمینی شهر مرتفع گردید؛ برگزاری همایش به استقبال بهار قرآن در آستانه ماه مبارک رمضان و جشن آسمانی شبی با قرآن با هدف تجلیل از محافل برتر جزخوانی های ماه رمضان.

854422558
به گزارش فرصت آنلاین، در این مراسم پس از تلاوت آیات نورانی کلام ا... و پخش سرود ملی برنامه متنوع قرآنی از جمله اجرای گروه تواشیح نورالقرآن، تلاوت قاری خردسال علی بدیعی، اجرای برنامه های شاد و جذاب توسط حجت الاسلام کاردان پور و اجرای مسابقات حضوری برگزار گردید.

photo 2016 08 27 12 51 43
در این مراسم فرشته پریشانی رییس شورای شهر طی سخنانی از اقدامات تاثیرگذار تشکل ها و محافل قرآنی مخصوصا در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد و گفت: مراسمات جزخوانی بسیاری در شهرستانی که به حسینیه ایران مشهورست، توسط همین تشکل ها و مراکز قرآنی برپا شد که این از افتخارات شهر ماست.

photo 2016 08 27 12 51 48
دکتر سید محمد مهدی ابطحی مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآنی خمینی شهر نیز ضمن خیر مقدم گفت: از بین محافل زیاد جزخوانی، ما فقط توانستیم 130 محفل را بازدید نماییم و امشب 30 محفل تجلیل می شوند. آتش بازی در آسمان لادر پایان بخش این جشن آسمانی بود.