تعامل روابط عمومی ها با رسانه‌ها مانع سواستفاده بیگانه ها می شود

ارسال در خبر و گزارش

استاندار اصفهان گفت: روابط عمومی€Œها باید باتعامل مناسب با رسانه€Œهای داخلی نسبت به اطلاع رسانی درست به مردم اقدام و از هرگونه سوء استفاده شبکه€Œ های مجازی و رسانه€Œ€Œ های بیگانه جلوگیری کنند.


به گزارش فرصت آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، رسول زرگرپور ظهر امروز در همایش نقش روابط عمومی€Œها در تحقق شعار سال ۹۴ که به همت اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان و در محل تالار شهروند برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جاری با توجه به شرایط موجود در سطح روابط بین€Œالملل و همچنین برگزاری دو انتخابات مهم در سال جاری شعار امسال را با هوشیاری کامل انتخاب کرده €Œاند.
وی با بیان اینکه امروز اگر دولت بخواهد از حق مردم دفاع کند نیاز به مشارکت مردم دارد، افزود: مردم باید پشتبیان ولایت فقیه و در کنار دولت گام بردارند تا در کشور موفقیت€Œ حاصل شود.


استاندار اصفهان عبور از بحران€Œهایی نظیر کمبود آب، کاهش قیمت نفت، ادامه پرداخت یارانه به قشر ضعیف جامعه و پیگیری مسائل هسته €Œای را نیازمند مشارکت مردم اعلام کرد و گفت: چنانچه مردم در این زمینه€Œ ها با دولت همکاری داشته باشند می€Œتوان به نتایج خوبی دست یافت.


وی با بیان اینکه مدیران نباید تحقق شعار سال را تنها با پلاکارد و تبلیغات جامه عمل بپوشانند، ادامه داد: در این راستا روابط عمومی€Œ ها با توجه به ظرفیت€Œها بالایی که دارند و با ظرافت هنری خود باید ارتباط و همدلی مردم و دستگاه €Œهای دولتی را ایجاد کنند.


زرگرپور وظیفه ذاتی روابط عمومی را ایجاد همدلی و همزبانی بین دولت و مردم عنوان کرد و افزود: از این رو روابط عمومی€Œ ها باید با همکاری و تعامل مناسب با خبرگزاری €Œها و رسانه€Œ های داخلی نسبت به اطلاع رسانی درست اقدام و از هر گونه سوء استفاده شبکه €Œهای مجازی و رسانه €Œ€Œهای بیگانه جلوگیری کنند تا زمینه اعتماد مردم را فراهم آورند.

 

وی شفاف سازی عملکرد در دستگاه ها را نیز از وظایف ذاتی روابط€Œ عمومی€Œ ها عنوان کرد و افزود: با شفاف سازی عملکرد دستگاه €Œها وحدت در جامعه ایجاد خواهد شد که روح امید را نیز در جامعه تقویت خواهد کرد.