امامزاده سید محمد به عنوان پایگاه اداره کل اوقاف استان برای ویژه برنامه تحویل سال انتخاب شد

ارسال در خبر و گزارش

اداره کل اوقاف و امورخیریه استان، امامزاده سید محمد خمینی شهر را به عنوان پایگاه خود برای اجرای ویژه برنامه تحویل سال و طرح آرامش بهاری انتخاب کرد. مسوول واحد فرهنگی اداره اوقاف در این باره به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: مدیر کل اداره اوقاف، معاونین وی، مسوولان شهرستان و به احتمال زیاد استاندار در ویژه برنامه تحویل سال این امازاده که از ساعت 12 شب آغاز و تا 2:30 ادامه می یابد، شرکت خواهند کرد.


سیفی افزود: این برنامه که از شامل قرائت قرآن، مداحی حاج محمد دری، سخنرانی حجت€Œالاسلام گرجی و اجرای گروه تواشیح مسک می باشد. وی ادامه داد: روز چهارم فروردین که مقارن با شهادت حضرت زهرا (س) است برنامه ای ویژه بانوان با عنوان رهروان فاطمی در امامزاده سید محمد برگزار می گردد که با پیاده روی از گلزار شهدا تا حرم مطهر آغاز خواهد شد.


مسوول فرهنگی اوقاف از اجرای طرح آرامش بهاری طبق معمول چند سال اخیر در 6 امامزاده شهرستان شامل امامزاده سید نجم الدین جوی آباد، امامزاده سید محسن تیرانچی، امامزاده سید ابوالحسن دستگرد، امامزاده سید ابراهیم فروشان و امامزاده سید ابراهیم ورنوسفادران خبر داد و گفت: این طرح از 28 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه دارد. به گفته سیفی امسال سوگواره یاس نبوی نیز از سوم تا ششم فروردین در امامزاده سید محمد همراه با طرح آرامش بهاری به اجرا درمی آید.


اجرای برنامه های شاد و مفرح برای خردسالان و کودکان در مهد کودک این مرکز فرهنگی، استقرار نیروی انتظامی، فوریت های پزشکی، گروه امداد و نجات کوهستان (هلال احمر)، کارشناسان مذهبی و خانواده و همچنین خیمه های معرفت نیز در امامزاده سید محمد خبر داد.


گفتنی است ویژه برنامه تحویل سال در امامزاده سید نجم الدین و امامزاده تیرانچی برگزار می گردد. این دو امامزاده نیز با توجه به اینکه بر سر راه مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور قرار دارند در ایام نوروزی برای پذیرایی و اسکان مسافران برنامه هایی به اجرا درمی آورند.