«جبهه فرهنگی» خمینی شهر تشکیل می شود

ارسال در خبر و گزارش

«تشکیل جبهه فرهنگی» هدف اصلی گردهمایی فعالان فرهنگی شهرستان خمینی شهر از دبیرخانه بنیاد خاتم الاوصیا (عج) شعبه شهرستان بود که در روزهای پنجشنبه 14 و جمعه 15 اسفند در اردوگاه شهدای درچه برپا شد.


به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین، در پی راه اندازی دبیرخانه بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) در شهرستان خمینی شهر، اولین گردهمایی فعالان فرهنگی از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه تا ظهر جمعه ۱۵ اسفند در قالب اردوی فرهنگی با حضور برادران دست اندرکار در امور فرهنگی شهرستان (تشکل های قرآنی، هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی و...) در اردوگاه شهدای درچه برگزار شد.


این اردو با هدف هم اندیشی و هم افزایی نیروها و تشکل های فرهنگی صورت گرفت و ضمن آسیب شناسی مسائل فرهنگی شهر به یافتن راه حل های مناسب پرداخته شد.
لازم به ذکر است بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) یک نهاد غیر دولتی است که در سراسر کشور مشغول خدمت رسانی و برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی مردمی و خودجوش در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مهندسی فرهنگی است. دبیر این بنیاد فرهنگی در خمینی شهر حجت الاسلام مهدی کریمی می باشد. علاقمندان به همکاری با این نهاد می توانند با شماره «09132181561» تماس حاصل نمایند.