تجدید میثاق نامزدهای انتخاباتی شهرستان خمینی شهر با شهدا

ارسال در خبر و گزارش

kandida2kandidaha1به همت امام جمعه خمینی شهر در یک اقدام نمادین 8 نفر از 10 نامزد انتخاباتی شهرستان خمینی شهر قبل از شروع رسمی تبلیغات در یک جمع دوستانه پس از صرف صبحانه در دفتر امام جمعه با حضور بر مزار شهدا و امامزاده سید محمد در یک فضای معنوی و دوستانه تبلیغات خود را شروع کردند.

امام جمعه خمینی شهر در این جمع صمیمی گفت: هدف از برگزاری و اجرای این برنامه تبعیت از سفارشات مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت مسوولین و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات است.

حجت الاسلام موسی سالمی افزود: در این حرکت علاوه بر خشودی روح شهدا و امام امت، مردم هم از وحدت نامزدها خوشحال و خشنود می گردند.

به گزارش خبرنگار فرصت آنلاین کلیه نامزد ها به اتفاق تعدادی از مسوولین شهرستان پس از حضور در بارگاه امامزاده سید محمد  و بر سر قبورحجت الاسلام سید محمد احمدی امام جمعه فقید شهرستان وآیت ا... رمضانعلی املایی و با اهدا گل و عطر افشانی قبور شهدا پس از مصافحه از یکدیگر جدا شدند.

گفتنی است در این جلسه به پیشنهاد یکی از نامزدها، همگی در حضور امام جمعه دست بر قرآن گذاشتند و هم قسم شدند که در جلسات، علیه یکدیگر صحبت نکنند و از هر گونه تخریب و تهمت خودداری نمایند.

گزارش تصویری این مراسم رادر این لینک ببینید.