جلسه هماهنگی برگزاری سوگواره ملی تعزیه در شهرستان خمینی شهربرگزار شد

ارسال در خبر و گزارش

جلسه هماهنگی برگزاری سوگواره ملی تعزیه در شهرستان خمینی شهر با حضور فرماندار، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ، شهردار خمینی شهر ، رئیس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی دیگر از اعضاء در محل دفتر فرمانداربرگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری در این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته جهت برگزاری سوگواره ملی تعزیه در خمینی شهر به جلسه ارائه نمود.


در ادامه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گفت: با توجه به توان بالای در شهرستان جهت اجرای خوب برنامه های مذهبی به ویژه تعزیه ، ضروری است به نحوی عمل گردد تا از برگزاری این سوگواره در خمینی شهر جهت ارتقاء کیفی برنامه های تعزیه و عزاداری در شهرستان استفاده گردد.


در پایان فرماندار شهرستان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته به برگزاری کنگره ملی سرداران و ۲۳۰۰ شهید شهرستان در ماه جاری اشاره نمودو اظهار داشت شهرستان خمینی شهر قابلیت های زیادی در برنامه های مذهبی دارا می باشد و برگزاری مراسم ملی در شهرستان فرصت مناسبی است تا نسبت به معرفی مطلوب شهرستان در این برنامه ها اقدام گردد.
رضوانی همچنین بر لزوم همکاری سایر ادارات به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت اجرای هرچه مطلوب تر این سوگواره تاکید نمود.

گفتنی است سوگواره ملی تعزیه از تاریخ ۱۱آبان به مدت ۱۰ شب و از ساعت ۱۹ الی 21:30 در محل حسینیه باولگان برگزار می گردد.