حجاب محرمانه

ارسال در خبر و گزارش

اولین نمایشگاه تخصصی حجاب و عفاف با عنوان «محرمانه» به همت دفتر فرهنگ اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر جنب مسجد دانشگاه برگزار شد. مسوول برگزاری نمایشگاه در این خصوص به خبرنگار فرصت آنلاین گفت: این نمایشگاه با طراحی بیش از 15 غرفه به معرفی سیر تاریخی حجاب از دوران ایران باستان تا ظهور اسلام، انقلاب و دفاع مقدس از طریق عکس می پردازد. زمانی افزود: راویانی جهت توضیح معارف حجاب و نوع پوشش در ادوار تاریخی مختلف در مکان نمایشگاه حضور دارند. اتاقی نیز برای پخش فیلم با محوریت حجاب و پوشش در نظر گرفته شده است.

n hegab2

 

n hejab1

 

وی با بیان اینکه برای برپایی این نمایشگاه 15 میلیون تومان هزینه شده است، از برگزاری کلاس های معارف دانشجویان در مدت برپایی این نمایشگاه در همین مکان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این کلاس ها با حضور بیش از 3 هزار دانشجو برگزار گردد و اساتید این حوزه در پایان کلاس به پاسخگویی سوالات بازدید کنندگان در خصوص حجاب و عفاف می پردازند.
مسوول برگزاری نمایشگاه افزود: مدت زمان بازدید از این نمایشگاه که از 30 فروردین گشایش یافته است دوماه می باشد که هفته سوم و چهارم اردیبهشت ویژه بازدید دانش آموزان دختر در مقطع متوسطه در نظر گرفته شده است.

n hejab3

n hejab4

گفتنی است این نمایشگاه با حضور آیت اله رحیمی امام جمعه، سرهنگ میرحیدری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان، موسوی رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی، رییس دبیرخانه هیات امنای استان، مجلسی رییس دانشگاه و تعدادی از دانشجویان گشایش یافت.