عضويت در باشگاه OICC یک افتخار علمي است

ارسال در علمی

دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر در مسير توسعه علمي و تبادلات بين المللي قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی این دانشگاه، در راستاي دستيابي به آخرين فرايندها و نوآوري هاي آموزش عالي، دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر به عضويت OICC در آمد.

ریيس دانشگاه آزاد خمینی شهر موقعیت باشگاه اعضای مرکز همکاری های بین المللی آکسفورد ( OICC ) در شهر تاریخی آکسفورد انگلستان را منحصر به فرد دانست و گفت: دسترسی آسان به منابع مهم علمی و کارشناسان متخصص، دسترسی به وب سایت باشگاه اعضا و منابع علمی و پژوهشی آن، دریافت خبرنامه جامع الکترونیکی که در آن آخرین تحولات جهانی آموزش عالی به زبان های فارسی و انگلیسی ارائه می گردد و رایزنی با مشاوران متخصص OICC از مزایای عضویت در این باشگاه برشمرد. دكتر مجلسي عملياتي شدن طرح های نوآورانه و به نمایش گذاشتن نتایج تحقیقاتی و نوآوری های آموزشی اعضای ایرانی در صحنه های بین المللی را از دیگر مزایا عضویت در OICC دانست.

وی افزود: شرکت در دوره های تخصصی آموزش حرفه ای در انگلستان ارایه تسهیلات جهت بازدید روسا و مدیران اجرائی واحدهای عضو از دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی درانگلستان و اروپا. معرفی واحد های عضو در تارنمای مرکز همکاری های بین المللی آکسفورد، امکان نصب آگهی و اعلانات در تارنمای مرکز، برخورداری از تسهیلات ترجمه و ویراستاری جهت چاپ مقالات در نشریات علمی معتبر با استفاده از نرخ ویژه از مهمترين و امتيازات باشگاه می باشد.