www.sede-iut.blogfa.com

ارسال در علمی

sedeiutسلام یک سلام بارونی . الان که دارم می نویسم داره بارون چیک وچیک می باره . من از دفتر فرصت به دنیای مجازی کانکت می شم و می رم سراغ بر و بچه های دانشجو و اصلا مهم نیست چرا بین مجمع دانشجویان خمینی شهری صنعتی و دانشگاه اصفهان هوس می کنم صنعتی را انتخاب کنم... انشاالله انتخاب بعدی دانشگاه اصفهان... باشه؟!

 

خلاصه کانکت می شوم و وبلاگ مجمع دانشجویان خمینی شهری دانشگاه صنعتی باز می شود با این سر آغاز " آغاز همیشه یکسان است؛ پایان مشخص می کند راه را ؛ بیراه را..." و خوب، من آغاز می کنم. این وبلاگ تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی مجمع است که فعالیت خود را از شهریور 86 به منظور دستیابی به اهدافی همچون اطلاع رسانی فعالیت های شورای مرکزی مجمع، بررسی مشکلات صنفی دانشجویان خمینی شهری، آشنایی و نزدیکی بیشتر دانشجویان خمینی شهری با یکدیگر و همچنین مکانی برای انتشار دست نوشته های دانشجویان که کمتر جایی امکان انتشار آن را دارد... این عین نوشته های وبلاگ است برای اینکه کلا من و شما در جریان کار این وبلاگ قرار بگیریم.

آخرین به روزرسانی وبلاگ تا این لحظه 14 آبان می باشد آن هم با یک سرگرمی و دعوت به همکاری کلیه ی قلم به دستان تری ولیجی...

افتاد؟؟!!

من خیلی خوشحالم که ما فرصتی ها هم جزو پیوند های این وبلاگ هستیم. وقتی بروید در آرشیو این وبلاگ از آخرین خبرهای مجمع تا سه دژ (نشریه ی اختصاصی مجمع) و حتی نوشته های متفرقه را می توانید پیدا کنید که من به دلیل اینکه خیلی کنجکاوم یه سری به سه دژ زدم اما این نوشته برمی گشت به خرداد ماه و اینکه محل توزیع مجله را نوشته بود  که البته فقط به دست خود بر و بچه های دانشجو می رسد... خوش به حالشان... بد نبود یک نسخه ی اینترنتی هم توی وبلاگ جا می گذاشتند برای مایی که دانشجو نیستیم تا سوار سرویس شویم و مجله بخریم.

کلا این خانه، وبلاگ بدی نیست. یک راه آشنایی و نوشتن است و اینکه دستت را گرم کنی برای نوشتن و یادت باشد تمام همکارانت همان نخبه های خمینی شهری هستند البته اگر هنوز مثل قدیم ها راهیابی به صنعتی رویایی باشد. البته من و تو خوب می دانستیم صنعتی چیزی نداشت که به آن عادت کنیم... (عین نوشته ی وبلاگ)