سامانه همراه دانشجو در اصفهان راه اندازی شد

ارسال در علمی

سامانه «همراه دانشجو» به منظور دسترسی آسان دانشجویان به سامانه های اینترنتی مانند انتخاب دروس دانشگاهی و مشاهده نمرات با استفاده از تلفن همراه در اصفهان طراحی و راه اندازی شد.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز دوشنبه به ایرنا گفت: این سامانه توسط شرکت دانش بنیان «ایده پردازان آموزش» مستقر در این شهرک طراحی و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد راه اندازی شد.

مهدی کشمیری افزود: این سامانه نرم افزاری با توجه به توسعه کاربرد تلفن های هوشمند بویژه در میان جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان و نیاز به به روز رسانی سامانه های اینترنتی دانشگاه طراحی شده است.

وی برخی امکانات این سامانه را مشاهده دروس و نمرات دانشگاه، حذف و اضافه دروس و پرداخت اینترنتی شهریه به صورت آنلاین عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نسخه نرم افزاری این سامانه ویژه گوشی های تلفن همراه و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید، آی او اس و ویندوز فون است اظهار کرد: این نرم افزار بر روی سیستم عامل های اندروید نسخه دو، سه و چهار به بالا نصب می شود.

کشمیری گفت: این سامانه بر اساس تفاهمنامه میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد طراحی و پیاده سازی شد.

سامانه همراه دانشجو اکنون در پایگاه اینترنتی دانشگاه آزاد نجف آباد قابل دریافت است.

بیش از 370 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری شیخ بهایی و 11 مرکز رشد در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر و فعال است.