گسترش رشته هاي تحصيلات تكميلي در دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر

ارسال در علمی

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر توجه به كيفيت آموزش و گسترش رشته هاي جديد تحصيلات تكميلي را مهمترين اولويت دانشگاه برشمرد و گفت : در سالهاي اخير فضاي آموزشي و امكانات پژوهشي خوبي در رشته هاي علوم مهندسي در واحد خميني شهر ايجاد شده و در همين راستا امكان پذيرش دانشجو در رشته هاي جديد مهندسي نفت ، مهندسي ورزش ، مهندسي هوافضا ، مهندسي رباتيك و مهندسي تكنولوژي ارتباطات و فن آوري اطلاعات  ICT فراهم شده است .
وي از راه اندازي رشته دكتري برق – قدرت خبر داد و گفت : دانشجويان علاقمند به رشته مهندسي برق و قدرت در مقاطع مختلف تحصيلي مشغول به تحصيل مي باشند و پذيرش دانشجو در رشته برق در راستاي تجهيز كردن بيش از 80 كارگاه مهندسي پيشرفته در دانشگاه آزاد اسلامي خميني شهر كه بعنوان قطب علمي در رشته هاي مهندسي به شمار مي آيد صورت گرفته است .
رئيس دانشگاه تحصيل بيش از 5000 نفر دانشجو در رشته هاي فني و مهندسي دانشگاه را سرمايه بزرگ علمي استان اصفهان و كشور خواند و خاطر نشان كرد : توسعه و پيشرفت همه جانبه كشور نيازمند جوانان تحصيل كرده در رشته هاي گوناگون مهندسي است كه بحمدا... قابليت تحقيقاتي و شرايط مناسب تحصيل در واحد خميني شهر بوجود آمده و دانشجويان در فضايي آرام ، با نشاط و با امكانات رفاهي و ايده آل در حال علم اندوزي و كسب علم و دانش هستند .